کد خبر : 2013069 | 20 فروردين 1403 ساعت 10:47 | 46.7K بازدید | 69 دیدگاه

سورپرایز پپ: ستاره سیتی به بازی رئال رسید

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که ادرسون برای بازی برابر رئال مادرید آماده است.

سورپرایز پپ: ستاره سیتی به بازی رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی سه‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی تماشایی و حساس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی رئال مادرید به میدان خواهد رفت. 

سیتیزن‌ها فصل گذشته با پیروزی پر گل برابر شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه پیدا کردند و حالا در پی تکرار این برد و ادامه مسیر برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان هستند و بسیاری آنها را مدعی اصلی کسب دوباره این جام می‌دانند.

گواردیولا در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه سیتی خبر خوبی را هم به هواداران این تیم داد: «من باید به استفاده از استفان اورتگا برابر رئال فکر کنم چون ادرسون از مصدومیت برگشته است و شرایط خوبی هم دارد. بنابراین باید تصمیم بگیرم اما در نهایت ما از اورتگا راضی هستیم. او دروازه‌بانی استثنائی است.»

1882299

سرمربی سیتی درباره دقایق حضور رودری در زمین هم گفت: «من می‌خواهم چیزی را به شما بگویم. بازیکنان معمولا وقتی تیم خوب بازی نمی‌کند خسته به نظر می‌رسند. وقتی خوب بازی می‌کنند، آیا رودری را در نیمه دوم خسته دیدید؟ به هیچ وجه! اما در نیمه اول خیلی خسته بود. 

بازی فیزیکی و دشوار گذشته برابر استون ویلا باعث شد که فشار زیاد شود. رودری در آن دیدار 70 دقیقه بازی کرد و برابر کریستال پالاس هم 70 تا 75 دقیقه بازی کرد. بنابراین ما می‌توانیم زمان بازی او را بین 20 تا 25 دقیقه کاهش دهیم.»

دیدگاه‌ها