کد خبر : 2013074 | 20 فروردين 1403 ساعت 11:36 | 35.1K بازدید | 45 دیدگاه

برای تیم ملی 130 میلیارد پول آوردم

خورشیدی: شش گل خورده از انگلیس کارما بود!

سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به وضعیت پیرامون فدراسیون فوتبال در طی 3 سال اخیر صحبت‌های قابل توجهی را مطرح کرد.

خورشیدی: شش گل خورده از انگلیس کارما بود!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی خورشیدی سرپرست سابق تیم ملی فوتبال در حاشیه دیدار تیم‌های پیکان و استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز فقط آمدیم فوتبال ببینیم و کار خاصی نداشتیم. با توجه به شرایطی که پیش آمد ترجیح دادم مدتی از فوتبال دور باشم اما انشالله اگر خدا بخواهد، مذاکراتی شده تا به یک تیم ملحق شوم.

او با اشاره به وضعیت شرایط فدراسیون فوتبال در دوره ریاست شهاب عزیزی خادم گفت: من نمی‌دانم چه میزان از محرومیت آقای عزیزی خادم مانده ولی شرایط را هم همه می‌دانند. فکر می‌کنم تا خدا نخواهد یک برگ از درخت نمی‌افتد و هیچ دارویی هم در بدن هیچ بیماری اثر نمی‌کند. ما می‌گوییم خواست خدا بوده. زندگی ادامه و جریان دارد. امیدوار هستم فوتبال به آن جایگاه واقعی خود در سطح آسیایی برسد و معتقد هستم این جایگاه اصلی فوتبال ایران نیست.

خورشیدی با اشاره به وضعیت متفاوت تیم ملی ایران توضیح داد: من نمی‌خواهم نبش قبر کنم و گذشته است. دوستانی رفتند و گفتند اگر این تیم و آقای اسکوچیچ باشد، آبروی ما می‌رود و شش گل از انگلیس می‌خوریم. حالا کائنات و کارما کاری کرد تا آقای کی‌روش بیاید و با ایشان شش گل خوردیم. یعنی فوتبال قابل پیش‌بینی است ولی گذر زمان نشان می‌دهد که چه کسانی رفتند پیش رئیس جمهور و البته همان زمان مشخص شد که آیا آقای اسکوچیچ خوب کار کرده یا نه. ما در 13 بازی، 12 برد و یک تساوی داشتیم که تا صد سال آینده این نتایج پیش نمی‌آید اما دیدید چه شد.

وی در پاسخ به علامت سوال‌های باقی‌مانده از بحث پاداش همراهان تیم ملی گفت: رقم پاداشی که ما گرفتیم 740 میلیون تومان پول گرفتیم و همان سال، یک ماساژور تیم لیگ برتری 900 میلیون پول گرفت. یک روز به مهدی محمدنبی که از دوستان نزدیک، پیشکسوت و بزرگ من است، گفتم کدام‌یک از سرپرستان تیم ملی یک جعبه دو کیلویی شیرینی سر تمرین برده است؟ اما من خورشیدی ۱۳۰ میلیارد پول برای تیم ملی آوردم و آن نتایج را نیز برای تیم ملی به لطف خدا و همت بچه‌ها کسب کردیم.

وی تصریح کرد: با این حال گفتند که خورشیدی ارقام میلیاردی گرفته است، اما کل پولی که من بابت پاداش گرفتم ۷۵۰ میلیون بود که آن‌هم طبق مصوبه‌ بود. همه این پاداش را دریافت کردند و من نیز گرفتم. یک ریال بیشتر نگرفتم، اما تمام اینها را بدون اجر کردند. آنهایی که این کارها را کردند را به خدا واگذار می‌کنم. اتفاقاً یکی از کسانی که این مسائل را مطرح کرد و به خانواده من ضربه زد، در شب قدر برای من زده بود که حلالم کنم. نمی‌دانم زمانی که این پیامک را برای من ارسال کرد چه فکری با خودش می‌کرد. اینگونه قرارداد ما را بیرون آوردند و بعد گفتند قرارداد نجومی بستند. در حالی که مربی لیگ دو دریافتی سه چهار میلیاردی دارد. آیا گرفتن ۷۵۰ میلیون پاداش به‌عنوان سرپرست و مدیر تیم ملی رقم نجومی بود؟ آن‌هم منی که ۱۳۰ میلیارد پول برای تیم ملی آوردم و این را نیز برای اولین بار عنوان می‌کنم.

دیدگاه‌ها