کد خبر : 2013079 | 20 فروردين 1403 ساعت 11:49 | 12.9K بازدید | 26 دیدگاه

ادعای جالب گوندوگان: ستاره که به دنیا نیامدم!

ایلکای گوندوگان، ستاره بارسلونا، می‌گوید مهارتش را با تمرین و به مرور زمان به دست آورده است.

ادعای جالب گوندوگان: ستاره که به دنیا نیامدم!

به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان یکی از بازیکنان درخشان و مطرح در فوتبال اروپا در چند سال اخیر بوده که نقش مهمی را در موفقیت‌های منچسترسیتی و کسب جام‌های متعدد تحت هدایت پپ گواردیولا ایفا کرده است. 

این بازیکن پس از کسب سه‌گانه تاریخی لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا تصمیم گرفت سیتی را ترک کند و راهی بارسلونا شد تا به آرزوی کودکی‌اش برسد و در این تیم هم توانست با وجود تمام مشکلات عملکرد بسیار خوبی را ارائه کند. 

2007602

این ستاره آلمانی در پاسخ به این سوال که آیا با مهارت درخشانش متولد شده یا آن را در طول زمان به دست آورده است به روزنامه اسپورت گفت: «من فکر می‌کنم که مهارتم را در طول زمان به دست آورده‌ام چون همیشه مشتاق دنبال کردن بازی و روند بازی هستم. 

وقتی در زمین باشم، اینطور نیست که فقط به خودم فکر و نگاه کنم. همیشه حواسم به هم تیمی‌هایم هم هست. من به تصویر کلی تیم نگاه می‌کنم و این که چطور توپ را از دفاع بگیرم، چطور به مرکز زمین برسم و چطور موقعیت حمله ایجاد کنم.

قبلا همه چیز برایم ساده‌تر بود اما از زمانی که شروع به کار با پپ کردم، همه به شکل قابل توجهی سریع پیش رفت. او به شما یاد می‌دهد که هر بازی بخش‌های متفاوتی دارد که شما پیش از آن حتی از وجودشان خبر نداشتید. او چیزهای زیادی درباره فوتبال به من یاد داد.»

دیدگاه‌ها