کد خبر : 2013087 | 20 فروردين 1403 ساعت 12:24 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

در برزیل با پالمیراس

مربی مطرح پرتغالی تاریخ‌ساز شد

آبل فریرا موفق شد به اولین مربی‌ای تبدیل شود که پالمیراس را سه بار متوالی برنده جام پائولیستا کرده است.

مربی مطرح پرتغالی تاریخ‌ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، پالمیراس پس از باخت یک بر صفر در بازی رفت مقابل سانتوس نتیجه را در این بازی دوم و سرنوشت‌ساز برگرداند. تیم آبل فریرا 2-0 پیروز شد و برای سومین بار متوالی پائولیستائو را فتح کرد، اتفاقی که در 90 سال گذشته رخ نداده بود.

رافائل ویگا در دقیقه 31 یک ضربه پنالتی که توسط اندریک به دست آمده بود را به گل تبدیل کرد و نتیجه را به تساوی کشاند.

2008581

گل دوم یا یک بازی تیمی خوب به ثمر رسید، فلاکو لوپز یک پاس عرضی دریافت کرد و با یک ضربه سر توپ را به گوستاوو گومز رساند تا او گل دوم را بزند.

جالب اینجاست که در سه دوره اخیر این رقابت‌ها، تیم آبل فریرا همیشه در بازی اول، خارج از خانه شکست خورده و سپس در بازی برگشت در خانه ورق را برگردانده‌اند: سائوپائولو (2022، نتیجه 5-3)، آگوا سانتا (2023، با نتیجه 5-2) و سانتوس (2024, نتیجه 2-1).

2008582

این چهارمین سال است که سرمربی پرتغالی هدایت این باشگاه برزیلی را برعهده دارد و تنها در اولین فصل این جام را به سائوپائولو باخت.

این بیست و ششمین قهرمانی ایالتی پالمیراس و دهمین جامی بود که آبل فریرا برای این باشگاه کسب می‌کرد تا در زمره پرافتخارترین مربیان تاریخ باشگاه قرار بگیرد.

فریرا سابقه موفقیت با اسپورتینگ لیسبون و براگا را دارد و از او در سال‌های اخیر به عنوان نامزد هدایت چند باشگاه بزرگ اروپایی نیز نام برده شده ولی همچنان ترجیح داده در پالمیراس بماند.

دیدگاه‌ها