کد خبر : 2013094 | 20 فروردين 1403 ساعت 12:43 | 4.3K بازدید | 3 دیدگاه

فرصت‌سوزی یاران حاج‌صفی در بازی قهرمانی

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن نمایش پرتلاشی در جریان تساوی مقابل پائوک داشت.

فرصت‌سوزی یاران حاج‌صفی در بازی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی برای سومین بازی پیاپی در دیدار حساس شب گذشته در سوپر لیگ یونان بین آ. ا. ک آتن و پائوک از ابتدا به میدان رفت و در ترکیب زرد و مشکی پوشان پرتلاش ظاهر شد و اولین موقعیت بازی را به وجود آورد ولی در نهایت به تساوی پُر گل رسیدند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن شب گذشته در یکی از دیدارهای هفته سی‌اُم سوپر لیگ یونان مقابل تیم صدرنشین پائوک قرار گرفت و در حالی که با بهره‌مندی از احسان حاج‌صفی می‌توانست اختلاف یک امتیازی را در این مسابقه جبران کند، اما در ورزشگاه اوپاپ آرنا به تساوی 2 بر 2 رسید.

اولین موقعیت جدی این بازی را احسان حاج‌صفی به وجود آورد که قصد داشت در دقیقه 2 تیمش را به گل برساند، اما ارسال خطرناک او را مهاجمان تیمش نتوانستند استفاده کنند و به دروازه پائوک برسانند.

2008591

دو دقیقه بعد هم دوباره ستاره ایرانی آ. ا. ک آتن دومین فرصت خطرناک بازی را ساخت که این بار سانتر او به محوطه جریمه پائوک را مدافعان حریف دفع کردند و نگذاشتند به مهاجمان آ. ا. ک برسد و در دقیقه 11 نیز دوباره صحنه مشابهی اتفاق افتاد.

حاج‌صفی که سیزدهمین بازی خود در سوپر لیگ یونان را انجام می‌داد و نمایش خوبی مقابل پائوک داشت، در دقیقه 21 هم یک ارسال خوب دیگر فرستاد که گلر حریف توپ را به کرنر زد و در ادامه مسابقه هم یک شوت او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا این بازی پُر گل، برای مدافع ایرانی بدون گل یا پاس گل باشد.

دیدگاه‌ها