کد خبر : 2013096 | 20 فروردين 1403 ساعت 12:46 | 45.5K بازدید | 36 دیدگاه

لوا می‌خواهد بماند

بارسلونا را ترک نمی‌کنم، حتی بعد از بازنشستگی

روبرت لواندوفسکی دوست دارد بعد از تمام شدن فوتبالش در شهر بارسلون به زندگی ادامه دهد.

بارسلونا را ترک نمی‌کنم، حتی بعد از بازنشستگی

به گزارش "ورزش سه"، هنوز برای صحبت در مورد خداحافظی روبرت لواندوسکی زود است. ستاره لهستانی در دومین فصل حضورش در بارسا همچنان بهترین گلزن تیم است و تا 2025 با بند تمدید تا 2026 قرارداد دارد.

او خودش می‌گوید از بازی برای بارسا لذت می‌برد و نمی‌خواهد به هیچ پیشنهاد دیگری گوش بدهد. به این ترتیب لوا فصل بعد نیز در بارسا خواهد ماند.

2006090

او در مصاحبه با یک نشریه لهستانی وقتی با سوالی در مورد بازنشستگی و اینکه پس از آن چه خواهد کرد، روبرو شد، پاسخ داد: «دشوار است از الان بگویم بعد از بازنشستگی چه خواهم کرد ولی بارسلون بدون شک شهری است که به آن بر می‌گردم. البته که به ورشو خواهیم رفت چون خانواده من و همسرم آنجا هستند و دوستان زیادی نیز داریم ولی فکر می‌کنم برای اقامت دائمی، بارسلون را انتخاب کنیم. زندگی بسیار خوب و راحتی در این شهر داریم و احتمالا بعد از بازنشستگی نیز بارسلون را ترک نخواهم کرد.»

لوا ادامه داد: «همه چیز بستگی به این دارد که از نظر بدنی چه حسی داشته باشم و اینکه قلبم چه بگوید. خیلی چیزهاست که باید در نظر بگیرم ولی هنوز برای فکر کردن به آنها زود است. فعلا همه چیز در بازی و تمرینات خوب پیش می‌رود.»

دیدگاه‌ها