کد خبر : 2013113 | 20 فروردين 1403 ساعت 13:42 | 16.6K بازدید | 10 دیدگاه

جدیدترین واکنش به ماجرای یزدانی - قاسمپور

محسن کاوه گفته یک تصمیم خوب درباره وزن 86 کیلوگرم گرفته خواهد شد، به شرطی که یک حسن یزدانی خوب و آماده داشته باشیم.

جدیدترین واکنش به ماجرای یزدانی - قاسمپور

به گزارش "ورزش سه"، محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی با پایگاه خبری وزارت ورزش گفت‌وگویی داشته و درباره نحوه کسب سهمیه‌ها و موضوع مربوط به دوقطبی کامران قاسمپور و حسن یزدانی نیز اظهارنظر کرده است. 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره تکمیل سهمیه‌های المپیک پاریس باقی ماندن 3 سهمیه دیگر در کشتی آزاد ایران گفت: "ما اگر در قرقیزستان و مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم سهمیه بگیریم، برای برنامه‌ریزی کار راحت‌تری خواهیم داشت. ما برای 3 سهمیه باقی‌مانده می‌توانیم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و پس از آن برای المپیک کارهای لازم برای ورزشکاران انجام دهیم و هر چقدر زودتر این اتفاق رخ دهد،‌ کار ما و کشتی‌گیران آسان‌تر خواهد شد."

کاوه در خصوص آخرین وضعیت کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی گفت: "حسن یزدانی به دلیل آسیب‌دیدگی کتف از میادین دور بود و با او در تماس هستیم. او یکی از نوابغ کشتی دنیا است و دارد کتف خود را مداوا می‌کند و از اوایل اردیبهشت به اردوی ما ملحق خواهد شد. حضور یزدانی برای بچه‌ها بسیار خوب است. کامران قاسم‌پور نیز دارد تمرینات خود را انجام می‌دهد و امیدوارم بتوانیم برای المپیک یک تصمیم خوب بگیریم و به شرطی که یک حسن یزدانی خوب و آماده داشته باشیم."

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط رنکینگی ملی‌پوشان کشتی گفت: "اگر ما رنکینگ خوبی داشته باشیم، در بحث حریفان کار راحت‌تری خواهیم داشت. ما مسابقات کرواسی را رفتیم و اگر نیاز باشد، به مسابقات مجارستان هم می‌رویم. برای مسابقات قهرمانی آسیا هم چند کشتی‌گیر برای رنکینگ می‌روند و هر چقدر ما امتیاز بهتری داشته باشیم، در تقسیم حریف شرایط بهتری خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها