کد خبر : 2013124 | 20 فروردين 1403 ساعت 14:25 | 39.3K بازدید | 41 دیدگاه

ادای احترام به پدربزرگ

چرا فودن به شماره 10 آگوئرو نه گفت!

فیل فودن در سیتی شماره 47 می‌پوشد اما او این شانس را هم داشت تا شماره 10 سرخیو آگوئرو را در اختیار بگیرد که به آن پاسخ رد داد.

چرا فودن به شماره 10 آگوئرو نه گفت!

به گزارش "ورزش سه"، فردا رئال مادرید مهم‌ترین بازی فصل خود را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی برگزار می‌کند که سال گذشته باعث حذف این تیم از رقابت‌ها شد.

ارلینگ هالند، کوین دی بروینه و برناردو سیلوا ستاره‌های خطرناک تیم تحت هدایت پپ گواردیولا هستند اما امسال در سیتی یک بازیکن دیگر نیز اوج گرفته است: فیل فودن.

2006917

ستاره جوان انگلیسی یکی از بهترین بازیکنان فصل است و با هت‌تریک مقابل استون ویلا، بار دیگر ثابت کرد که چقدر در این تیم می‌تواند تعیین کننده باشد.

در سیتی به فودن آنقدر اعتماد داشتند که وقتی سرخیو آگوئرو تصمیم به ترک اتحاد گرفت، به او پیشنهاد شد که شماره 10 را در اختیار بگیرد اما فودن تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند و شماره 47 را حفظ کند. او از روز اول حضورش در تیم اول همین شماره را دارد.

در سال 2022، از فودن پرسیده شد که چرا به پوشیدن شماره 10 نه گفت و او کاملاً صریح بود: «من می‌خواهم میراث خودم را در سیتی بگذارم.»

اما دیلی میل فاش می‌کند که دلیل اصلی پوشیدن "47" این است که پدربزرگ فودن در آن سن درگذشت و این راهی برای ادای احترام به او است. تا حدی که حتی این شماره را روی گردن خود نیز خالکوبی کرده است.

دیدگاه‌ها