کد خبر : 2013133 | 20 فروردين 1403 ساعت 15:10 | 95.8K بازدید | 103 دیدگاه

فردا رئالی متفاوت خواهیم بود

آنچلوتی: مقابل سیتی ترسو و بی‌شخصیت بودیم

کارلو آنچلوتی دلیل شکست 4-0 فصل قبل برابر سیتی را فقدان شجاعت و شخصیت لازم برای چنین بازی‌های بزرگی عنوان کرد و گفت رئال حالا تیم بهتری دارد.

آنچلوتی: مقابل سیتی ترسو و بی‌شخصیت بودیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و سیتی فردا برگزار کننده دیداری حساس از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند. سیتی فصل قبل رئال را در اتحاد با 4 گل برد و راهی فینال شد. بازی رفت در برنابئو 1-1 مساوی شده بود.

2008634

رئال برای بازی فردا انگیزه انتقام دارد. کارلو آنچلوتی فردا دویستمین حضورش به عنوان مربی در لیگ قهرمانان را تجربه خواهد کرد و در این رابطه گفت: «نکته مهم این است که بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. ما زمان خوبی برای آماده شدن برای مسابقه داشته‌ایم و مطمئن هستم که فردا بهترین بازی را انجام می‌دهیم و همه توانمان را خواهیم گذاشت.»

نگرانی از محروم شدن 4 بازیکن (وینیسیوس، بلینگام، کاماوینگا و شوآمنی) از بازی برگشت به‌خاطر شکل بازی سیتی: «من فکر می‌کنم که برای آماده شدن برای چنین مسابقه‌ای باید به چیزهای دیگری فکر کرد. ما چهار بازیکن دو کارته داریم و شاید نتوانند در بازی برگشت باشند اما این نگرانی من برای بازی فردا نیست.»

جذاب‌ترین بازی جهان: «بله، برای دنیای فوتبال بسیار جذاب خواهد بود. نمی‌گویم شبیه به هم هستیم چون هر کدام ویژگی‌های خاص خود را داریم. این کیفیت باعث می‌شود که یک مسابقه بسیار زیبا در سطح فنی ببینیم. فکر می‌کنم ما در برخی جهات برتر خواهیم بود و آنها در برخی موارد دیگر. بعد از 180 دقیقه خواهیم دید.»

مقایسه ابدی با پپ: «این من را اذیت نمی‌کند. گواردیولا مربی بزرگی است و نظر مردم در مورد من برایم مهم نیست. مهم این است که باشگاه در مورد من چه فکری می‌کند.»

درس گرفتن از بازی برگشت فصل قبل: «در آن بازی ما ترسو و بدون شخصیت بازی کردیم. شجاعت و شخصیت، دو جنبه بسیار مهم هستند که در بازی برگشت ما کم داشتیم.»

خاطره بد از سال گذشته: «معلوم است که در بازی برگشت فوتبال خوبی بازی نکردیم و این یک مسئله روحی و نیز فنی بود. آنها از بالا به ما فشار آوردند و ما نمی‌دانستیم چگونه مقابله کنیم.»

نبود کایل واکر: «سرنوشت این دو بازی را ستاره‌های باکیفیت تعیین می‌کنند. مسابقات توسط بازیکنانی که در زمین حضور دارند و استراتژی مربی تعیین می‌شود. جایی که بازیکنان باید متقاعد شوند که آن را به بهترین شکل انجام دهند. کیفیت فردی، دفاع، ضدحمله، دوئل‌های فردی و.... یک جنبه واحد نیست که بتوانیم برای مسابقه تعیین کنیم. فردا مثل همیشه بازی خواهیم کرد و قرار نیست چیزی عجیب اختراع کنم.»

آیا هنوز قبل از بازی استرس می‌گیرید؟: «بله، خیلی عصبی می‌شوم. ساعات قبل از بازی برایم سخت است. شکست همیشه رنج با خودش دارد و پیروزی، شادی؟ نه، واقعاً فقط یک تسکین است زیرا روزهای بعد آرام‌تر سپری می‌شوند. رنج بخشی از کار مربیگری است و برای من مثل بنزین است و نیرو برای ادامه کار می‌دهد.»

تغییرات رئال مادرید نسبت به سال گذشته: «ما امسال ویژگی‌های متفاوتی در کار با توپ داریم چرا که سال گذشته کریم را به عنوان مرجع در خط حمله داشتیم. امسال او را نداریم و با تحرک بیشتر در جلوی زمین، عوض شده‌ایم.»

9 روز زمان آماده شدن برای بازی و ترکیب اصلی: «فکر نمی‌کنم چیز عجیبی در بازی وجود داشته باشد. در مورد ترکیب من چیزی به شما نمی‌گویم (می‌خندد) اما شما معمولا در حدس زدن ترکیب اشتباه نمی‌کنید. من چیزی به بازیکنان نگفته‌ام و فقط یک ابهام وجود دارد. فردا اول به تیم اطلاع خواهم داد.»

ناچو یا شوامنی؟ «خواهیم دید. این واقعیت که بازیکنی در خطر محرومیت از بازی برگشت است (اینجا شوامنی)، در تصمیم من تاثیری ندارد. این بازی بسیار مهم است زیرا ما در خانه بازی می‌کنیم و باید از آن به بهترین شکل استفاده کنیم.»

غایبان مهم سیتی در دفاع (واکر، گواردیول و آکه): «آنها غایبانی دارند، اما فکر می‌کنم خیلی خوب از عهده پوشش آن برآمده‌اند. گواردیولا مدافعان میانی را به عنوان مدافعان کناری قرار می‌دهد که خوب بازی می‌کنند. غایبان تاثیری بر کیفیت سیتی نخواهند گذاشت.»

دیدگاه‌ها