کد خبر : 2013137 | 20 فروردين 1403 ساعت 15:42 | 4.8K بازدید | 8 دیدگاه

پیگیری اظهارات مربی هوادار در کمیته اخلاق

مدیر فولاد: ما ضرر کردیم، حریف جوسازی می‌کند!

مدیر تیم فولاد خوزستان اعلام‌ کرد اشتباهات تاثیرگذار داوری مانع از پیروزی قرمزپوشان مقابل هوادار شده است.

مدیر فولاد: ما ضرر کردیم، حریف جوسازی می‌کند!

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل هوادار تهران به تساوی ۳ بر ۳ رسید. بعد از این مسابقه اعضای تیم هوادار اعتراض‌های تندی به عملکرد تیم داوری مسابقه داشتند و حتی امروز طی نامه‌ای از داور و کمک‌هایش شکایت کردند.

اعتراض‌های متعدد اعضای تیم هوادار به داوری بازی دیروز با واکنش فولاد خوزستان مواجه شده است. اسماعیل حاجی‌زاده مدیر تیم فوتبال فولاد درباره اعتراض‌های تیم هوادار به داوری به خبرنگار ما گفت: سیاست باشگاه فولاد خوزستان همواره احترام به داوران است و روز گذشته هم با وجود اینکه تیم داوری اشتباهات تاثیرگذاری علیه ما داشت، اما سکوت کردیم و حرفی نزدیم تا به تشنج‌های رایج در فضای فوتبال دامن نزنیم. اکنون اما می‌بینیم با وجود اینکه اکثر کارشناسان اذعان دارند تیم متضررشده از داوری فولاد بوده، اما هواداری‌ها به دنبال فرار رو به جلو هستند و خود را شاکی جلوه می‌دهند!

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: من و هیچ‌کدام از اعضای تیمم واقعا متوجه نمی‌شویم حریف ما به چه چیزی معترض هستند. از شب گذشته چندین بار صحنه‌های مشکوک داوری را تماشا کردیم و واقعا این همه تصمیم اشتباه برایمان عجیب است.

حاجی‌زاده با اشاره به صحنه‌های مشکوک داوری در بازی دیروز تاکید کرد: دوستان ما در باشگاه هوادار به آفساید بودن گل اول ما اشاره کردند؛ در حالی که دوربین خط آفساید ورزشگاه که از نمای بالاست به وضوح نشان می‌دهد هرگز آفساید رخ نداده است.

او افزود: از دید ما در صحنه پنالتی هوادار، هرگز خطایی روی مهاجم حریف از سوی بازیکن ما صورت نگرفت. همچنین ثانیه‌هایی قبل از گل سوم و تساوی هوادار، بازیکن این تیم روی ساسان انصاری خطا مرتکب شد که گرفته نشد و برگشت همان توپ در سمت دیگر وارد دروازه ما شد! علاوه بر این‌ها در صحنه‌ درگیری اواخر مسابقه که سینا مریدی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد، باید برای بازیکن حریف جریمه‌ای مساوی با او در نظر گرفته می‌شد. اخراج ناجوانمردانه عبدالله ویسی سرمربی تیم ما را هم به موارد ذکر شده اضافه کنید که فکر می‌کنم تنها سرمربی دنیا است که به‌خاطر اعتراض به بازیکن خودی کارت قرمز گرفته است!

حاجی‌زاده در بخش بعدی صحبت‌های خود عنوان کرد: پرواضح است تیمی که یکشنبه شب از داوری ضربه خورد و ضرر کرد، ما بودیم اما جالب است که هوادار از داوران شکایت می‌کند! اگر این فرار رو به جلو نیست، نامش چیست؟

مدیر تیم فولاد خوزستان در پایان گفت: در کنار جوسازی رسانه‌ای باشگاه هوادار، مربی محترم این تیم هم در نشست خبری روز گذشته خود علاوه بر اعتراض‌های عجیب به تیم داوری، مطالبی را درباره برخی ارکان باشگاه فولاد خوزستان بر زبان آوردند که قطعا این صحبت‌ها را تا حصول نتیجه در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها