کد خبر : 2013139 | 20 فروردين 1403 ساعت 15:51 | 34.6K بازدید | 26 دیدگاه

سرگیجه مربی پی اس جی

ضربه‌ بزرگی که اشرف حکیمی به انریکه زد

محرومیت اشرف حکیمی از بازی چهارشنبه برابر بارسا لوئیس انریکه را سخت به دردسر انداخته است.

ضربه‌ بزرگی که اشرف حکیمی به انریکه زد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن پس از مدت‌ها انتظار وارد یکی از مهم‌ترین هفته‌های فصل می‌شود. 

تقابل دوگانه مقابل بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آینده فصل را برای پاریسی‌ها، رهبر بلامنازع لیگ 1، قهرمان سوپرجام و فینالیست جام حذفی فرانسه، رقم خواهد زد. لوئیس انریکه قبل از بازی رفت مقابل آبی و اناری‌ها، در پاریس یک ابهام دارد که در مورد جانشین اشرف حکیمی است.

1998397

این بازیکن مراکشی که به دلیل سه کارته شدن محروم است، بزرگترین غایب پاریسی‌هاست. او مهره مهمی برای انریکه محسوب می‌شود و با عثمان دمبله در سمت راست، یک زوج فوق‌العاده را تشکیل داده است. بدون نوردی موکیله، که شنبه مقابل کلرمون مصدوم شد، انریکه گزینه‌های زیادی برای جبران غیبت بازیکن سابق رئال مادرید ندارد.

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه، در مقابل نیس، لوئیس انریکه زائر امری را در پست دفاع راست قرار داد که موقعیتی کاملاً جدید برای بازیکن جوان پی اس جی بود. امری ذاتا یک هافبک و بازیکنی برای فاز تهاجمی است.

1991171

قرار دادن زائر امری در پست دفاع راست به معنای از دست دادن او در مرکز زمین خواهد بود، پستی که در آن او خودش را به عنوان مهره‌ای غیرقابل انکار برای لوئیس انریکه تثبیت کرده است. 

سرمربی اسپانیایی در نهایت ممکن است مارکینیوش، مدافع میانی، را به سمت راست منتقل کند. این برزیلی تنها دو بار به عنوان مدافع راست در این فصل بازی کرده که هر دو در نیمه دوم نتایج مطلوبی برای PSG به همراه داشت.

دیدگاه‌ها