کد خبر : 2013171 | 20 فروردين 1403 ساعت 19:24 | 2.2K بازدید | 2 دیدگاه

از گلزنی در یادگار امام تا پارگی رباط صلیبی؛

جای خالی شریفات در جدال آلومینیوم با تراکتور

تراکتور یکی از حریفان موردعلاقه اسماعیل شریفات هافبک تیم آلومینیوم است که حالا این بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را برای این بازی همراهی کند.

جای خالی شریفات در جدال آلومینیوم با تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، آلومینیوم اراک قرار است به مصاف تراکتور برود که مصدومیت‌های ادامه‌دار بازیکنان آلومینیوم اراک یکی از مسائل مهم مجتبی حسینی برای این دیدار حساس است.
بازیکنان آلومینیوم از آغاز فصل مصدومیت‌های زیادی را تجربه کردند و مجتبی حسینی به عنوان سرمربی ایرالکو، در بسیاری از بازی‌ها با شرایط سختی تیمش را روانه میدان کرد.

حال در میان مصدومان آلومینیوم، جای خالی اسماعیل شریفات بیش از پیش احساس می‌شود. بازیکن باتجربه اراکی‌ها که ۲ سال پیش در هفته هشتم لیگ بیست و یکم، در ورزشگاه یادگار امام تبریز موفق شد روی ارسال مصطفی احمدی برای این تیم گلزنی کند تا زمینه‌ساز پیروزی تیمش شود. آلومینیوم از زمان حضور در لیگ برتر، مقابل تراکتور در تبریز شکست نخورده، ولی به هر ترتیب در دیدار این هفته جای خالی شریفات در ترکیب آلومینیوم احساس می‌شود.

1910303

این چهره ۳۵ ساله در ۲۶ تقابل با تراکتور موفق شده ۴ گل و ۳ پاس گل ثبت کند و قطعا غیبتش در دیدار امشب به چشم خواهد آمد؛ شریفات پس از حضور در مقابل فولاد در هفته دهم لیگ برتر، به دلیل پارگی رباط صلیبی خانه نشین شد و این روزها با پشت سر گذاشتن روند بهبودی، تنها به درخشش در فصل آینده فکر می‌کند.

دیدگاه‌ها