کد خبر : 2013184 | 20 فروردين 1403 ساعت 20:25 | 18.2K بازدید | 17 دیدگاه

سانتوس راضی از جانشین بیرانوند در اولین بازی

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس قطعا بیش از هر کسی نگران غیبت بیرانوند در جدال با گل گهر بود، اما جانشین شماره یک پرسپولیس به‌خوبی توانست شرایط را به سود سرخپوشان کند.

سانتوس راضی از جانشین بیرانوند در اولین بازی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام غیبت علیرضا بیرانوند در جدال با گل گهر سیرجان، ماموریت ویژه برای گارسیا سانتوس به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس، آماده‌سازی امیر رفیعی برای این جدال بود.

رفیعی جوان که دومین بازی دوران حرفه‌ای خود را در لیگ برتر باید پشت سر می‌گذاشت، بعد از تجربه موفق در جدال با ذوب آهن، به بهترین شکل توسط سانتوس مهیای دیدار با گل گهر شد و در این جدال نیز با دو واکنش دیدنی مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

نمایش رفیعی تمجید گارسیا سانتوس را نیز به همراه داشته و اکنون او تمام تمرکز خود را بار دیگر روی گلر جوان تیمش قرار داده تا این بار هم او را مهیای جدال بعدی تیمش در غیاب علیرضا بیرانوند کند. نمایش موفق امیر رفیعی در جدال با تیم شگفتی‌ساز مهدی تارتار می‌تواند نمره قبولی کاملی را از آن این مربی کند و باید دید نمایش گلر جوان سرخ‌ها در این بازی به چه شکل خواهد بود و آیا او قادر خواهد بود در کلین‌شیت برای پرسپولیس هت‌تریک کند یا خیر.

دیدگاه‌ها