کد خبر : 2013193 | 20 فروردين 1403 ساعت 21:20 | 15.8K بازدید | 16 دیدگاه

بوباکار ورزشگاه تختی را به هم ریخت

اخم مهاجم آفریقایی نفت: من وقت تلف نمی‌کنم!

در اواخر مسابقه نفت آبادان و سپاهان مصدومیت مهاجم خارجی تیم میزبان حاشیه‌هایی را ایجاد کرد.

اخم مهاجم آفریقایی نفت: من وقت تلف نمی‌کنم!

به گزارش “ورزش سه”، در دقیقه ۷۸ دیدار صنعت نفت آبادان و سپاهان بوباکار تراولی، مهاجم گامبیایی تیم آبادانی که گل اول تیم خود را به ثمر رسانده بود، دچار مصدومیت شد و روی زمین افتاد. بعد از ورود تیم پزشکی نفت آبادان به زمین، طولانی شدن روند درمان این بازیکن باعث شد تا صدای بازیکنان سپاهان دربیاید و حاشیه‌هایی ایجاد شود.

رضا اسدی، کاوه رضایی و برخی دیگر از بازیکنان تیم سپاهان در این صحنه اعتقاد داشتند که بوباکار در حال تلف کردن وقت بازی است و مشکلی از بابت مصدومیت ندارد. با این حال ثانیه‌هایی بعد پزشکان نفت آبادان با تشخیص جدی بودن مصدومیت مهاجم گامبیایی از کادر فنی درخواست تعویض او را کردند و کمالوند هم بازیکن جایگزین را به کنار زمین فرستاد.

این حاشیه اما همین جا خاتمه پیدا نکرد؛ وقتی بوباکار خواست زمین بازی را ترک کند، بازیکنان سپاهان باز هم به تعلل او اعتراض کردند و در ادامه زاهدی‌فر، داور مسابقه، از مهاجم گامبیایی خواست از طرف دیگر زمین بازی را ترک کند؛ اتفاقی که ناراحتی بوباکار را در پی داشت.

ویدئو: 329348

رفتار مهاجم آفریقایی صنعت نفت باعث شد تا تماشاگران هم سر و صداهایی را ایجاد کنند و علیه بازیکنان سپاهان و داور وسط شعارهایی سر بدهند.

در نهایت این غائله بعد از دقایقی با بیرون رفتن بوباکار از زمین ختم به خیر شد و حسین سنگرگیر به جای او به زمین رفت. مهاجم گامبیایی نیز مجبور شد دور ورزشگاه را بزند تا به نیمکت تیمش برسد.

حالا باید دید میزان مصدومیت بوباکار چقدر است و او چه مدت از میادین فوتبال دور خواهد بود. هرچند که به نظر می‌رسد مصدومیت او جدی نیست و احتمالاً به زودی شاهد حضورش در تمرینات نفت آبادان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها