کد خبر : 2013214 | 20 فروردين 1403 ساعت 22:40 | 17.7K بازدید | 13 دیدگاه

کاسمیرو: نتایج یونایتد خواب را از چشمانم گرفته!

کاسمیرو اعتراف کرد که به دلیل عملکرد ضعیف منچستریونایتد چندین شب بی‌خوابی داشته است.

کاسمیرو: نتایج یونایتد خواب را از چشمانم گرفته!

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد، فاش کرد که به دلیل فرم ضعیف تیمش در این فصل، چندین شب با مشکل بی‌خوابی دست و پنجه نرم کرده است.

یونایتد با 22 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال صدرنشین در رده ششم لیگ برتر قرار دارد. نتایج اخیر یونایتد برای هواداران قابل قبول نبوده است. آن‌ها مقابل برنتفورد و لیورپول با دریافت گل‌های دیرهنگام به تساوی رضایت دادند و همین اواخر هم با نتیجه 4-3 مقابل چلسی شکست خوردند.

2008755

کاسمیرو 3 بار با رئال مادرید قهرمان لالیگا شده و تایید کرده از زمانی که به یونایتد پیوسته، عدم روحیه قهرمانی این تیم برای او مشکل‌ساز بوده است.

کاسمیرو به ESPN برزیل گفت: "وضعیتی که داریم سخت است. این نکته‌ای است که من را بیشتر از عدم رقابت برای عناوین آزار می‌دهد. 20 امتیاز کمتر از تیم صدرنشین. گاهی حتی نمی‌توانم بخوابم تا به انجام کاری متفاوت فکر کنم! بله، این حقیقت دارد. فکر کردن به قهرمانی یا قهرمانی در لیگ قهرمانان فایده‌ای ندارد، ما باید به بازی‌های پیش‌رو فکر کنیم.

باید به اتفاقات هر روز فکر کنیم، در چند بازی گذشته این فرصت را داشتیم که 9 امتیاز کسب کنیم و تنها دو امتیاز کسب کردیم. ما ناراحت هستیم. ما باید بازی به بازی فکر کنیم و روی بازی بعدی، مقابل بورنموث تمرکز کنیم."

2008756

در تساوی پرگل 2-2 مقابل لیورپول، ابتدا گل لوئیس دیاز عقب افتادند اما گل‌های برونو فرناندز و کوبی ماینو به آن‌ها کمک کرد از حریف پیش بیفتند. با این حال پنالتی دقیقه 84 محمد صلاح مانع از برد یونایتد شد و در نهایت بازی را به تساوی کشاند.

کاسمیرو از نحوه واکنش یونایتد به مشکلاتی که لیورپول برای آنها ایجاد کرده بود، رضایت دارد: "بازی مقابل لیورپول بسیار سریع بود و یک بازی کلاسیک خوب بود. ما مقابل یکی از مدعیان این فصل بازی می‌کردیم که وضعیت خیلی خوبی دارد. ما به چالش‌هایی که پیش‌رو داشتیم خیلی خوب واکنش نشان دادیم. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند و بازی خوبی بود. الان باید به بازی بعدی فکر کنیم."

دیدگاه‌ها