کد خبر : 2013216 | 20 فروردين 1403 ساعت 22:54 | 9.2K بازدید | 11 دیدگاه

ناگلزمان: تمدید رودی فولر ربطی به من ندارد

یولیان ناگلزمان خبر داد که تمدید قرارداد رودی فولر با فدراسیون فوتبال آلمان، ارتباطی با آینده این مربی ندارد.

ناگلزمان: تمدید رودی فولر ربطی به من ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد آینده یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان منتشر شده است. قرارداد کوتاه‌مدت این مربی تا پایان مسابقات یورو ۲۰۲۴ است و مدیران فدراسیون فوتبال آلمان به دنبال امضای قرارداد جدیدی هستند.

ناگلزمان با رودی فولر، مدیر تیم ملی، رابطه بسیار خوبی دارد و امروز او قراردادش را تا ۲۰۲۶ تمدید کرد. از همان زمان تمدید قرارداد برخی رسانه‌ها خبر داده بودند که ممکن است ناگلزمان هم با ماندن فولر، قراردادش را تمدید کند اما این مربی این اخبار را تمدید کرد.

2008762

سرمربی تیم ملی آلمان در مصاحبه‌ای گفت: «وضعیت همان‌طور است که اخیراً خیلی شفاف گفتم. چیز جدیدی برای گفتن وجود ندارد. رودی باید تصمیم خودش را می‌گرفت، من چیزی به او نگفته‌ام و او هم چیزی به من نگفته است. همه می‌توانند خواسته‌های خود را بیان کنند و نظرات‌شان را با هم تبادل کنند که ما هم همین کار را کردیم. او خودش تصمیم گرفت تمدید کند، نه به این دلیل که من دوست دارم. تصمیم او ارتباطی به من ندارد، هر فردی مسئول خودش است. من برای او و فدراسیون فوتبال آلمان خوشحالم. از حضورم در تیم ملی لذت می‌برم. در هفته‌های آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها