کد خبر : 2013221 | 20 فروردين 1403 ساعت 23:14 | 48.8K بازدید | 12 دیدگاه

شماره سروش رفیعی در پرسپولیس تغییر کرد!

سروش رفیعی در بازی با گل بیشتر در جریان چرخش توپ و بازی‌سازی از عقب بود و به دروازه حریف زیاد نزدیک نمی‌شد.

شماره سروش رفیعی در پرسپولیس تغییر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی بعد از یک بازی محرومیت و غیبت در دیدار مقابل پیکان در مصاف حساس با گل گهر در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایش قابل قبولی هم ارائه داد.
سروش مثل بازی‌های قبلی در سیستم 1-3-2-4  محبوب اوسمار در کنار ریگی به عنوان یکی از دو نفر کمربند میانی تیمش کنار ریگی بازی کرد و مثل همیشه با تجربه بالای خود نمایش مثبت و مفیدی در جریان مسابقه داشت.
سروش در این بازی با اریک بایناما هافبک گابنی حریف یکی دو درگیری سخت داشت و بیشتر زمان حضورش در میدان به سمت بازی فیزیکی پیش رفت تا بیشتر به یک هافبک دفاعی شبیه باشد.
او در بازی‌سازی و چرخاندن توپ هم نقش پررنگی داشت و تا زمانی که در میدان بود موفق عمل کرد، اما کلا در پوزیشن جدید به نظر بیشتر از اینکه شبیه یک شماره 7 تکنیکی و خلاق باشد و در بازی‌سازی حرف اول را بزند، شبیه به یک شماره 6  تخریب‌چی یا یک شماره 8 که به عنوان بازو در ارتباط بین خطوط عمل می‌کند‌، نقش آفرینی کرده است.

2008767

از سروش رفیعی هر تصویری که در بازی سیرجان می‌بینیم در حال درگیری با بازیکنمان حریف بر سر تصاحب توپ است که تا زمان حضورش در میدان در این پوزیشن جالب عمل کرد.
جالب اینکه از سروش کمتر سراغ داشتیم که او در نبردهای هوایی نیز شرکت کند اما در سیرجان این شماره 7 حتی در این جبهه نیز وارد درگیری با هافبک‌های حریف شد و تصاویر بدیعی از نمایش او در پست جدید ثبت و ضبط شد.
سروش رفیعی به همراه مهدی ترابی خیلی زود و در دقیقه 65 تعویض شد و جای خود را به محمد خدابنده لو داد تا پرسپولیس از نیروی جوانی او استفاده کند. این تعویض‌های زودهنگام به خاطر در پیش بودن بازی سنگین با ملوان که جمعه برگزار می‌شود قابل توجیه بود، اما سروش در آن 65 دقیقه نمره قبولی گرفت.

دیدگاه‌ها