کد خبر : 2013223 | 20 فروردين 1403 ساعت 23:19 | 32.4K بازدید | 11 دیدگاه

فلیکس: ستاره سیتی را راضی کرده‌ام به بارسا بیاید

ژوائو فلیکس در خبری جالب اعلام کرد که برناردو سیلوا را برای پیوستن به بارسلونا راضی کرده است.

فلیکس: ستاره سیتی را راضی کرده‌ام به بارسا بیاید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد قرضی ژوائو فلیکس پرتغالی با بارسلونا در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و او باید به اتلتیکو مادرید برگردد. این بازیکن در این فصل در لباس آبی و اناری وضعیت خوبی داشته و از بهترین فصل‌های دوران بازی‌اش را سپری کرده است.

با این حال نگرانی بزرگی در مورد آینده‌اش وجود دارد. او با دیه‌گو سیمئونه و مدیران اتلتیکو مادرید مشکلات زیادی دارد و بازگشت به این باشگاه افت بزرگی در دوران بازی‌اش محسوب می‌شود.

ستاره ۲۴ ساله در این فصل بارها در مصاحبه‌هایش علاقه‌‌اش را برای ماندن در بارسلونا اعلام کرده و امروز در گفت‌وگوی جدید دیگری باز هم در مورد این موضوع سخن گفته است.

2008770

او گفت: «من در بارسلونا بسیار خوشحالم. من شهر، مردم و باشگاه را دوست دارم. رختکن نیز باورنکردنی است، من واقعا امیدوارم که بمانم. فقط به من مربوط نیست و اتفاقاتی باید رخ دهند که من بتوانم بمانم. امیدوارم همه چیز به نفع ماندنم در بارسلونا رخ دهد.

2008769

در قسمتی از مصاحبه او در مورد احتمال پیوستن برناردو سیلوا به بارسلونا در فصل آینده گفت: «همه چیزهایی که در مورد برناردو سیلوا گفتم درست بود. او از من مکان‌هایی برای زندگی در بارسلونا، مکان‌هایی برای غذا خوردن، امنیت اینجا و مسائل مالیاتی پرسید. کمی در مورد همه چیز.

فکر می‌کنم برناردو سیلوا را متقاعد کرده‌ام که به بارسلونا بیاید، اما این موضوع فقط به او بستگی ندارد. اگر برناردو سیلوا به بارسلونا بیاید، از باشگاه درخواست کمیسیون خواهم کرد. فکر می‌کنم او را متقاعد کرده‌ام.(خنده)»

دیدگاه‌ها