کد خبر : 2013231 | 20 فروردين 1403 ساعت 23:51 | 8.5K بازدید | 14 دیدگاه

هیچ تیمی اینطور جلوی تراکتور فوتبال بازی نکرده بود؛

حسینی: جلوی مدعیان شرافتمندانه بازی می‌کنیم

سرمربی آلومینیوم معتقد است تیم او در دیدار با تراکتور بر خلاف جریان بازی گل دریافت کرده است.

حسینی: جلوی مدعیان شرافتمندانه بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتور، گفت: همان‌طور که دیدید بازی بسیار خوبی بود. ما تا قبل از اینکه گل را بخوریم، خیلی بابرنامه بازی کردیم. می‌دانستیم باید این تیم را از یک نقطه‌ای پرس کنیم و راه‌های ارتباطی‌شان را به خوبی قطع کرده بودیم‌.

وی افزود: تا قبل از اینکه گل بخوریم، ۲-۳ موقعیت فوق‌العاده داشتیم. بچه‌های ما باید بدانند در این بازی‌ها، باید این موقعیت‌ها را تمام کنند. متاسفانه روی خلاقیت فردی آقای هاشم‌نژاد که واقعا بازیکن خوبی هستند، بر خلاف جریان بازی یک گل خوردیم. اما می‌دانستم با توانایی بچه‌ها و شناخت خوبی که از تراکتور داشتیم، می‌توانیم بازی را برگردانیم.

ویدئو: 329388

حسینی افزود: در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم و فکر می‌کنم هیچ تیمی نیامده بود اینطور مقابل تراکتور فوتبال بازی کند. در این زمین تراکتور هم در بحث پرسینگ و هم در بحث بازپس‌گیری خیلی قوی است و اجازه نمی‌دهد تیمی راحت برابرش بازی کند اما بچه‌های ما توانستند فوتبال خیلی خوبی بازی کنند. خدا را شکر گل خورده‌مان را در نیمه دوم جبران کردیم. فکر می‌کنم بازی خوبی بود. علی‌رغم اینکه می‌توانستیم زودتر به گل برسیم، از این امتیاز راضی هستیم.

او در واکنش به اینکه آلومینیوم در این بازی هم مثل بازی با استقلال ابتدا گل دریافت کرد، گفت: ما وقتی موقعیتی گیر می‌آوریم، باید آن را تمام کنیم و گل بزنیم اما اینکه تیمی داشته باشی که مقابل تراکتور و برابر تماشاگران پرشور تراکتور و مقابل تیمی که در بحث پرسینگ و بازپس‌گیری یکی از بهترین تیم‌هاست، بازی را برگردانی، جای امید دارد.

2006822

سرمربی آلومینیوم در خصوص گل تماشایی تراکتور در دیدار هفته گذشته و تفاوت بازی این تیم در بازی امروز عنوان کرد: زمانی که آن مدلی گل زدیم، تیم حریف هم پرفشار نبود و اجازه دادند ما به آن شکل بازی کنیم اما تراکتور تیمی است که در بحث پرسینگ و به خصوص بازپس‌گیری خیلی خوب است. با این حال بچه‌های جوان ما زیر همین فشار هم دقایقی توانستند حفظ توپ خوب داشته باشند، اما واقعیت این است که این کار در این زمین خیلی سخت است. فکر می‌کنم هیچ تیمی در این زمین نتوانسته بود اینطور بازی را کنترل کند و در دقایقی حفظ توپ خوبی داشته باشد.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا این امتیاز روی شرایط آلومینیوم تاثیری خواهد گذاشت، گفت: ما تیمی هستیم که سقوط نمی‌کنیم و با بالای جدول هم فاصله نسبتا زیادی داریم اما سعی می‌کنیم همیشه شرافتمندانه بازی کنیم. ما تیم مدعی سپاهان و تیم مدعی پرسپولیس را بردیم. ما برابر همه تیم‌ها سعی می‌کنیم با توجه به بضاعت‌مان بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها