کد خبر : 2013234 | 21 فروردين 1403 ساعت 03:01 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره تلخ پاک و دود شد

شجاعیان در فولاد آرنا گذشته را از یاد برد!

کاپیتان باتجربه بنفش پوشان بار دیگر‌ به روزهای اوج خود بازگشته است.

شجاعیان در فولاد آرنا گذشته را از یاد برد!

یه گزارش "ورزش سه"، یکی‌از پرگل‌ترین بازی‌های لیگ بیست و سوم در ورزشگاه فولاد آرنا در حالی بین تیم‌های فولاد و هوادار رقم خورد که یک امتیاز دردی از دو تیم دوا نمی‌کرد. یکی از ستاره‌های این بازی داریوش شجاعیانی بود که تا اینجای فصل جزو بهترین بازیکنان تیمش بوده و موفق به ثبت ۵ گل نیز شده است.

شجاعیان در این دیدار زننده گل‌های اول و دوم تیمش بود و علاوه برگلزنی، تا زمانی که در بازی بود، نقش بسزایی در حفظ توپ هواداری‌ها در میانه میدان داشت.

جالب آنکه گل دوم داریوش از روی نقطه پنالتی به ثمر‌ رسید تا ستاره سابق استقلال خاطره تلخ فینال جام حذفی ۱۴۰۰ در مقابل فولاد را به دست فراموشی بسپارد.

2008786

دیداری که پس از تساوی‌ بدون گل دو تیم در وقت‌های قانونی به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت فولاد با هدایت نکونام موفق به شکست دادن شاگردان مجیدی شد تا آبی‌ها فصل را بدون جام به پایان برسانند.

شجاعیان در آن بازی سومین ضربه پنالتی را برای استقلال زد که بغل پای نه چندان خوبش را محسن فروزان با تشخیصی دقیق مهار کرد کار آبی‌ها یکسره شود.

شجاعیان این بار اما کاملا‌ خونسرد پشت توپ ایستاد و با فریب دادن کریستوفر کنت توپ را وارد دروازه گلر اتریشی فولاد کرد تا تیمش دو بر صفر پیش بیفتد.

دیدگاه‌ها