کد خبر : 2013243 | 21 فروردين 1403 ساعت 03:27 | 12.4K بازدید | 26 دیدگاه

دست حسینی بسته است اما...

مدافع آلومینیوم: از استقلال برد می‌خواهیم

بازیکن آلومینیوم می‌گوید هیچکدام از صحنه‌های مشکوک در محوطه جریمه این تیم پنالتی نبوده است.

مدافع آلومینیوم: از استقلال برد می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، عارف حاجی‌عیدی پس از تساوی آلومینیوم مقابل تراکتور گفت: خدا را شکر توانستیم یک امتیاز بگیریم. به خوبی توانستیم نکات کادرفنی را در زمین پیاده کنیم. بچه‌ها زحمت کشیدند. بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول موقعیت هم داشتیم اما روی یک غفلت تک موقعیت تراکتور تبدیل به گل شد.

وی افزود: خوشبختانه تمرکز تیم به هم نخورد و توانستیم برگردیم و باز هم موقعیت داشتیم. ما آمده بودیم بازی خوبی انجام بدهیم و سه امتیاز را ببریم اما متاسفانه نشد و توانستیم یک امتیاز بگیریم. برای تیم تراکتور هم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

ویدئو: 329369

حاجی عیدی در خصوص صحنه‌های مشکوک به پنالتی که در محوطه جریمه آلومینیوم رخ داد، عنوان کرد: من به دو صحنه نزدیک بودم‌ و به جرئت می‌گویم هیچکدام پنالتی نبود و کمی شلوغ کاری کرد. در صحنه دوم هم پای بازیکن ما به سر آلوز نخورد.

این بازیکن سپس با اشاره به شرایط آلومینیوم گفت: ما یکی دو بازیکن مصدوم داریم و خودم هم پستم هافبک دفاعی است اما بازیکنمان ۶-۷ هفته است که مصدوم است و ان‌شاءالله به بازی آینده می‌رسد و در ادامه راه تیم‌مان بهتر می‌شود.

حاجی‌عیدی در پایان درباره دیدار آینده آلومینیوم گفت: با استقلال بازی داریم و شک نکنید برای سه امتیاز می‌رویم.

او در پایان درباره درگیری‌هایی که در بازی رفت با آلوز داشت، توضیح داد: نه، آن صحنه جدی نبود. بازیکن خارجی تراکتور کمی شلوغ کاری کرد، وگرنه من کاری نکردم و به تیم تراکتور هم احترام می‌گذارم.

دیدگاه‌ها