کد خبر : 2013244 | 21 فروردين 1403 ساعت 04:44 | 18.3K بازدید | 9 دیدگاه

رئیس یوفا از رئیس جنجالی دفاع نمی‌کند

چفرین: روبیالس درخواست‌های عجیبی داشت

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، تایید کرده به هیچ‌یک از درخواست‌های لوئیس روبیالس پاسخ مثبتی نداده است.

چفرین: روبیالس درخواست‌های عجیبی داشت

به گزارش "ورزش سه"، تحقیقات دادگاه ماخاداهوندا درمورد لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، اینطور نشان می‌داد که الکساندر چفرین به او کمک مالی کرده است. در واقع گفته شده بود این روبیالس بوده که درخواست کمک کرده اما یوفا بلافاصله آن را رد کرد.

رئیس بالاترین ارگان فوتبال اروپا در مصاحبه با مجله کروات «ناسیونال» به صراحت گفت: "او (روبیالس) به دنبال تعلیق از سمت خود بارها درخواست چیزی می‌کرد. او پس از برکناری از وضعیت خانواده و اینکه چقدر به او سخت می‌‌گذرد، گلایه داشت. برایم پیام‌هایی نوشته بود: سه دخترم چیزی ندارند، این را ندارند، آن را ندارند، می‌توانی کمک کنی؟ یک روز از او پرسیدم: "چگونه می‌توانم به تو کمک کنم؟" من هر چیزی را که از من می‌خواست، رد کردم چون ایده‌هایش پوچ بود. او همچنین با سایر همکارانش تماس گرفت و از آن‌ها پرسید که آیا می‌توانند به او کمک کنند اما این هیچ ربطی به فوتبال نداشت."

2008807

چفرین ادامه داد: "معلوم است که نمی‌توانستم کمکش کنم اما به تماس تلفنی او پاسخ دادم. سخت است، می‌دانید؟ او نایب رئیس بود، تا همین اواخر با همه سر یک میز می‌نشست و حالا دیگر کسی نمی‌خواهد حتی به او نگاه کند. اگر اتهامش حقیقت داشته باشد، واقعاً فاجعه است. اما باید اجازه دهیم دادگاه در مورد آن تصمیم بگیرد."

او درباره وضعیت فعلی روبیالس گفت: "من از روزنامه‌ها متوجه همه اتهامات علیه او شدم و این من را شگفت زده کرد. او را به خوبی می‌شناختم، اما از آن اتهامات بی‌خبر بودم. با این حال من به عنوان یک وکیل می‌دانم که اصل برائت چیست. نه یوفا و نه من کاری به این پرونده نداریم، زیرا هیچ‌یک از این موارد به نقش سابق او به عنوان نایب رئیس یوفا مربوط نمی‌شود."

دیدگاه‌ها