کد خبر : 2013247 | 21 فروردين 1403 ساعت 04:18 | 9.1K بازدید | 3 دیدگاه

دانیال در سیرجان: پاس گل نداد اما گل ساخت!

دانیال اسماعیلی‌فر مثل بیشتر بازی‌های نیم فصل دوم خود چهره درخشانی داشت.

دانیال در سیرجان: پاس گل نداد اما گل ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست سرخ‌ها مثل بیشتر همبازیانش در نیمه نخست بازی با گل گهر چهره درخشانی داشت و نمایش قابل قبولی ارائه کرد.
دانیال که در نیم فصل دوم تا حدودی متحول شده و بعد از دعوت نشدن به تیم ملی نمایش‌های جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتری ارائه می‌دهد در دیدار با گل گهر هم فوق العاده انرژیک و جنگنده حاضر شد.

اسماعیلی‌فر در حمله و دفاع توزان لازم را داشت و به عنوان یک مدافع کارش را درست انجام داد و اجازه نداد گل گهر از سمت او موقعیتی بسازد.

او در فاز حمله هم بازیکن تاثیرگذاری بود و با توپگیری عالی و دید بالا که ترابی را در جناح مخالف دید، به نوعی پایه‌گذار گل برتری تیمش بود.

2008654

دانیال که در بازی رفت گل سه امتیازی تیمش را به نوعی پایه‌گذاری کرد و پاس رو به جلوی جذابی به شهاب زاهدی داد، این بار و در دیدار برگشت پاس گل نداد، اما باز هم در ثبت گل تیمش نقش آفرینی کرد.

اسماعیلی‌فر در  این نیمه و در یک صحنه دیگر نیز می‌توانست با شوتزنی یا ارسال دروازه حریف را تهدید کند اما عالیشاه اقدام به شوت کرد و به او پاس نداد تا بعد از کرنر شدن توپ، کاپیتان به نوعی از او که برای پاس گرفتن به التماس افتاده بود عذرخواهی کند.

اسماعیلی‌فر مثل بیشتر همبازیانش در نیمه دوم حداقل در امور تهاجمی افت کرد و با توجه به حساسیت بازی و نتیجه لازمه برای کم کردن اختلاف در صدر تمرکز خود را روی امور دفاعی گذاشت که موفق هم بود.

دیدگاه‌ها