کد خبر : 2013249 | 21 فروردين 1403 ساعت 04:58 | 77.4K بازدید | 37 دیدگاه

افطاری تاریخی لیورپول در آنفیلد

باشگاه لیورپول گذشته یکشنبه با حضور بیش از 2800 نفر در ورزشگاه آنفیلد مراسم افطاری برگزار کرد.

افطاری تاریخی لیورپول در آنفیلد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از دیلی میل، سازمان خیریه لیورپول اف سی شامل ایان بیرن، نماینده بریتانیا در پارلمان و ناتاشا جوناس بوکسور انگلیسی، یکشنبه شب با شعار «رمضان را به اشتراک بگذارید» یک مراسم افطاری برگزار کرد.

این اولین افطاری در تاریخ است که توسط باشگاه لیورپول برگزار می‌شود و نکته جالب اینکه لیورپول آخرین باشگاه انگلیسی است که در ماه رمضان افطاری ترتیب داده است.

این افطار توسط خیریه لیورپول، که شامل ناتاشا جوناس و ایان بیرن حمایت می‌شود، سازماندهی شد. جوناس در این باره گفت: ترکیب فرهنگ‌ها و با هم بودن ما از طریق رویدادهایی از این دست نشان داده می‌شود. ما فارغ از هر چیزی، از همه اعتقادات استقبال می‌کنیم.

مت پاریس، مدیر عامل خیریه لیورپول نیز گفت: شهر ما یکی از متنوع‌ترین شهرهای انگلیس است و باشگاه‌های فوتبال بخشی از این تنوع هستند. ما اولین باشگاهی نیستیم که این کار را انجام می‌دهیم، اما ما لیورپول هستیم و به همین دلیل می‌خواستیم این کار را به بهترین شکل انجام دهیم.

این اتفاق در حالی رخ داد که لیورپول چند بازیکن مسلمان در جمع خود دارد که مهم‌ترین آنها محمد صلاح و ابراهیما کوناته هستند.

دیدگاه‌ها