کد خبر : 2013250 | 21 فروردين 1403 ساعت 05:11 | 14.7K بازدید | 19 دیدگاه

گل‌گهر هفتمین تیم شش امتیازی پرسپولیس

با برد خفیف و کسب سه امتیاز حساس روند پیروزی‌های پرسپولیس مقابل گل گهر ادامه پیدا کرد.

گل‌گهر هفتمین تیم شش امتیازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان بار دیگر مقابل پرسپولیس بازنده شد تا روند پیروز نشدن این تیم در تمام فصولی که در لیگ برتر حاضر بوده مقابل سرخپوشان تهران ادامه پیدا کند.

گل گهر که حتی در مصاف جام حذفی هم یک بار در ضربات پنالتی به پرسپولیس باخته  چهارمین تیمی بود که در این فصل توسط پرسپولیس دبل شد.

پرسپولیس تا قبل از این با پیروزی مقابل پیکان، تراکتور و فولاد این سه تیم را دبل کرده بود و حالا با پیروزی رفت و برگشت مقابل گل گهر آن هم با نتیجه مشابه یک بر صفر این حریف را هم دبل کرد.

2008457

پرسپولیس تا پایان فصل فرصت این را دارد تا تیم‌های شمس آذر، هوادار و نساجی را هم با پیروزی در بازی برگشت دبل کند و تعداد دبل‌هایش را به هفت برساند.

پرسپولیس در این فصل و تا اینجای مسابقات تنها موفق به شکست استقلال نشده و مقابل دیگر تیم‌هایی که در مرحله رفت برنده نبوده در دور برگشت فصت پیروزی خواهد داشت.

سرخ‌ها در مرحله رفت با صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان، مس رفسنجان و ملوان تن به تساوی دادند و فرصت این را دارند تا در دور برگشت این تیم‌ها را شکست بدهند.

سپاهان هم تنها حریف باقیمانده سرخ‌هاست که در دور رفت این تیم را شکست داده و برای پرسپولیس فرصت انتقام در مرحله برگشت وجود دارد.

دیدگاه‌ها