کد خبر : 2013254 | 21 فروردين 1403 ساعت 05:26 | 20.5K بازدید | 65 دیدگاه

ما فوتبال جوانمردانه بازی می‌کنیم؛

امیر نوری: از تراکتوری‌ها دلخوری دارم

امیر نوری از اتلاف وقت بازیکنان تراکتور در دیدار برابر آلومینیوم گلایه کرد.

امیر نوری: از تراکتوری‌ها دلخوری دارم

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد برتر تراکتور به تساوی ۱-۱ برسد و با یک امتیاز تبریز را ترک کند. امیر نوری درباره این بازی به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم بازی باخته را مساوی کنیم اما از ته دل می‌گویم به هیچ عنوان برای مساوی نیامده بودیم و هدف‌مان برد بود. اوایل نیمه اول می‌توانستیم ۲-۳ گل بزنیم اما تراکتور روی تک موقعیت‌هایش گل زد. خدا را شکر توانستیم نیمه دوم گل بزنیم و به بازی برگردیم.

او سپس درباره دیدار آینده تیمش برابر استقلال گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. بعد از اینکه در نیم فصل دوم پنجره نقل و انتقالاتی‌مان بسته شد و یکی دو بازیکن موثرمان هم جدا شدند، همه بازی‌ها برایمان سخت است. واقعا دست آقای حسینی روی نیمکت خالی است. برای بازی استقلال هم برنامه‌های خاص خودمان را داریم. قطعا در خانه به فکر سه امتیاز هستیم و ان‌شاءالله خدا کمکمان کند و از آن بازی هم سربلند بیرون بیاییم.

ویدئو: 329373

نوری سپس به انتقاد از وقت‌کشی حریف پرداخت و عنوان کرد: من از ته دل می‌گویم تیم ما یکی از تیم‌هایی است که فوتبال جوانمردانه‌ای بازی می‌کند. تمام بازی‌هایی که ما از حریفانمان جلو بودیم، یک‌ بار هم بازیکنان ما خودشان را زمین نینداخته‌اند. ما جوانمردانه بازی می‌کنیم و هر تیمی لایق قهرمانی باشد، قهرمان می‌شود و هم تیمی لایق گرفتن سهمیه باشد، سهمیه می‌گیرد.

او در پایان گفت: دلخوری من این است که تیم بزرگ و پرمهره تراکتور با هوادار پرشوری که دارد، بعد از گل چندبار خودشان را زمین انداختند. حسین پورحمیدی دوست خوب من است اما این رفتار در شأن تیم بزرگ تراکتور نیست. امیدوارم تراکتور بتواند نتایج خوبی بگیرد و سهمیه کسب کند.

دیدگاه‌ها