کد خبر : 2013256 | 21 فروردين 1403 ساعت 01:41 | 52.7K بازدید | 10 دیدگاه

فلیکس دردسرساز شد

نارضایتی بارسا از صحبت‌های ستاره‌اش: تو دخالت نکن!

بارسلونا از اظهارات ژوائو فلیکس مبنی بر راضی کردن برناردو سیلوا برای پیوستن به این باشگاه ناراضی است.

نارضایتی بارسا از صحبت‌های ستاره‌اش: تو دخالت نکن!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از مدت‌ها پیش به جذب برناردو سیلوا از منچستر سیتی علاقه دارد اما موفق نشده که روند انتقال را جدی کند و ستاره پرتغالی حضور در منچستر سیتی را به بارسلونا ترجیح داده است.

در این فصل رسانه‌ها بارها در مورد احتمال این انتقال صحبت کرده‌ و در خبرهایی مدعی شده‌اند که بارسلونا قصد دارد در تابستان ۲۰۲۴ به‌صورت جدی وارد مذاکره برای جذب وینگر پرتغالی شود.

ژوائو فلیکس، ستاره بارسلونا و هم‌تیمی سیلوا در تیم ملی، هم بارها با اظهار نظراتش در مورد این انتقال به آن دامن زده است. او امشب هم در مورد صحبت با سیلوا برای پیوستن به بارسلونا گفت: «همه چیزهایی که در مورد برناردو سیلوا گفتم درست بود. او از من مکان‌هایی برای زندگی در بارسلونا، مکان‌هایی برای غذا خوردن، امنیت اینجا و مسائل مالیاتی پرسید. کمی در مورد همه چیز.
فکر می‌کنم برناردو سیلوا را متقاعد کرده‌ام که به بارسلونا بیاید، اما این موضوع فقط به او بستگی ندارد.»

2008824

حالا در خبری که اسپورت منتشر کرده، به‌نظر می‌رسد بارسلونا از صحبت‌های فلیکس ناراضی است. مدیران ترجیح می‌دهند بازیکنان در مورد سیاست‌های نقل و انتقالاتی به‌خصوص انتقال برناردو سیلوا اظهار نظر نکنند، زیرا معتقدند این موضوع باید با احتیاط بیشتری بررسی شود و هر گونه دخالت ممکن است باعث منتفی شدن آن شود.

دیدگاه‌ها