کد خبر : 2013261 | 21 فروردين 1403 ساعت 05:54 | 22.4K بازدید | 5 دیدگاه

جدال برزیل و اتریش در فولاد آرنا (عکس)

فرزندان دو بازیکن خارجی فولاد خوزستان قبل از دیدار این تیم مقابل هوادار جدال جالبی با یکدیگر داشتند.

جدال برزیل و اتریش در فولاد آرنا (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، یکی از اتفاقات جالب حول باشگاه فولاد خوزستان حضور فرزندان بازیکنان خارجی این تیم در تمرینات و در حاشیه مسابقات قرمزپوشان اهوازی است.

در هفته‌های گذشته حضور لوکاس پریرا فرزند لوسیانو پریرا مهاجم فولاد و لوئیس کنت فرزند کریستوفر کنت دروازه‌بان این تیم در مسابقات و تمرینات بسیار خبرساز شده است.

2008834

در حاشیه بازی فولاد و هوادار در هفته بیست و دوم لیگ برتر لوکاس و لوئیس قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه فولاد آرنا حضور داشتند و به کار با توپ پرداختند. فرزندان دروازه‌بان و مهاجم باتجربه فولادی‌ها در هنگام گرم کردن و در حاشیه بازی این تیم با هوادار به انجام حرکات تکنیکی با توپ پرداختند و مهارت خود را به نمایش گذاشتند.

2008831

لوییس اتریشی و لوکاس برزیلی در فولاد آرنا یک تقابل تک به تک جالب را به هواداران حاضر در ورزشگاه هدیه دادند و صحنه‌های جالبی را ثبت کردند. در این بین لوکاس فرزند شیمبا مهاجم برزیلی فولاد و مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر با تکنیک ناب خودش هواداران حاضر در ورزشگاه را متحیر کرده بود.

2008832

این بازیکن که اکنون با تیم نونهالان فولاد تمرین می‌کند و پدرش او را یکی از ستاره‌های آینده فوتبال برزیل می‌داند به امید آینده درخشان کارش را دنبال می‌کند و یکشنبه‌شب در تقابل با لوئیس فرزند کریستوفر کنت تکنیک خود را به نمایش گذاشت.

2008833

تقابل نونهالان برزیلی و اتریشی در فولاد آرنا یکی از جذاب‌ترین نبردهای قبل از بازی فولاد و هوادار بود که تصاویر جالبی را بر جای گذاشت.

2008835

عکاس: محمدحسن عامری

دیدگاه‌ها