کد خبر : 2013264 | 21 فروردين 1403 ساعت 06:30 | 12.3K بازدید | 26 دیدگاه

این تیم نمی‌خواهد سقوط کند

جشن آبادانی‌ها به امید تکرار معجزه (عکس)

با برد مقابل سپاهان هواداران صنعت نفت آبادان به بقا در لیگ برتر امیدوار شدند.

جشن آبادانی‌ها به امید تکرار معجزه (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، صنعت نفت آبادان که شرایط خوبی را در لیگ برتر فوتبال ایران نداشت با پیروزی که در هفته بیست و دوم مقابل سپاهان تیم پرقدرت لیگ برتر به دست آورد به بقا بسیار امیدوار شده است.

برزیلی‌های فوتبال ایران با وجود اینکه تا قبل از بازی با سپاهان در رده شانزدهم لیگ برتر قرار داشتند، بعد از حضور فراز کمالوند در راس کادر فنی این تیم امیدوارانه مسابقات را ادامه دادند و در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل یکی از مدعیان قهرمانی بردی ارزشمند را کسب کردند. پیروزی‌ای که سه امتیاز مهم را برای این تیم به ارمغان آورد و منجر به صعود یک پله‌ای آنها در جدول رده‌بندی شد.

حالا فراز کمالوند و شاگردانش با کسب این سه امتیاز بسیار امیدوارانه‌تر به کار خود در هفته‌های پایانی مسابقات ادامه خواهند داد. بردی که صنعت نفت در مصاف خانگی مقابل سپاهان به دست آورد هواداران این تیم را بسیار به بقا امیدوار کرده است.

2008838

نفتی‌ها که فصل گذشته با یک معجزه در مسابقات ماندگار شدند، امیدوارند در فصل جاری نیز بتوانند این امر مهم را محقق کنند و در رقابت‌ها ماندگار شوند، مقابل سپاهان یک جشن بزرگ را در ورزشگاه تختی آبادان به وجود آوردند. جشنی که در داخل زمین بازیکنان و اعضای کادر فنی برپا کردند و روی سکوها متعلق به هواداران پرشور آبادانی بود.

2008839

صنعت نفتی که در ۲۱ هفته گذشته لیگ برتر هیچ برد خانگی را به دست نیاورده بود، با حضور فراز کمالوند در راس کادر فنی خود توانست اولین پیروزی در ورزشگاه آبادان را مقابل تیمی به دست آورد که همه از آن به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یاد می‌کردند.

2008840

آنها در بازی بعدی خود به مصاف استقلال خوزستانی خواهند رفت که خودش خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند. برد روحیه بخش مقابل سپاهان قطعاً شاگردان کمالوند را از نظر روانی آماده مسابقه حساس در اهواز کرده و آنها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با کسب یک برد دیگر در جدول بالا بیایند.

اگر نفت آبادان بتواند در دربی حساس پایین جدول در خوزستان سه امتیاز را کسب کند، آن وقت از قعر جدول جدا خواهد شد و شانس خوبی برای بقا در مسابقات به دست خواهد آورد.

دیدگاه‌ها