کد خبر : 2013269 | 21 فروردين 1403 ساعت 07:18 | 15.3K بازدید | 33 دیدگاه

اراک و سرنوشت دو جام فوتبال ایران

آلومینیوم ظرف 13 روز 2 دیدار سرنوشت‌ساز برابر سرخابی‌ها خواهد داشت.

اراک و سرنوشت دو جام فوتبال ایران

به گزارش ورزش سه، در فاصله‌ای کوتاه، پرسپولیس و استقلال به اراک سفر خواهند کرد تا در 2‌تورنمنت متفاوت، 2‌دیدار سرنوشت‌ساز را برابر آلومینیوم برگزار کنند. ابتدا نوبت استقلال است که جمعه همین هفته در یکی از مسابقات هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مقابل شاگردان مجتبی حسینی قرار بگیرد. استقلال بعد از توقف خانگی برابر مس رفسنجان، حالا پرسپولیس را در یک‌قدمی خود می‌بیند و از همین رو مصاف با آلومینیوم برای تیم جواد نکونام بسیار حیاتی است. 

از سوی دیگر آبی‌ها در مسابقات بیرون از خانه آمار چندان درخشانی ندارند و این مسئله هم می‌تواند حساسیت‌های بازی آدینه را افزایش بدهد. دیدار 2‌تیم روز 24‌فروردین برگزار می‌شود. پس از آن یک هفته دیگر از مسابقات لیگ برگزار خواهد شد و سپس روز 7‌اردیبهشت پرسپولیس به اراک سفر خواهد کرد تا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی رودرروی آلومینیوم قرار بگیرد. 

سرخپوشان 3‌فصل پیش با پذیرفتن شکست برابر همین تیم در ورزشگاه آزادی از جام حذفی اوت شدند و امسال هم در بازی برگشت در اراک شکست خوردند. پس روشن است که این دیدار برای آنها تا چه حد می‌تواند حساس و دشوار باشد. به‌عبارت دیگر، در فاصله‌ای کوتاه آلومینیوم می‌تواند نقشی اساسی و تعیین‌کننده در مسیر دستیابی سرخابی‌های پایتخت به 2‌جام داشته باشد.

دیدگاه‌ها