کد خبر : 2013271 | 21 فروردين 1403 ساعت 08:39 | 48.9K بازدید | 16 دیدگاه

واسعی: سه سال فوتبالم نابود شد!

هنوز با ایده‌آل‌های خودم فاصله دارم و باید آنقدر خوب باشم که حتی به تیم ملی هم دعوت شوم.

واسعی: سه سال فوتبالم نابود شد!

به گزارش ورزش سه؛ سعید واسعی فوتبالیستی است که در پیکان چهره شد و خیلی‌ها انتظار داشتند او یکی از فوتبالیست‌های موفق فوتبال ایران باشد. واسعی با درخشش در پیکان راهی تراکتور شد ولی بدترین روزها را در این تیم پشت سر گذاشت، او سپس فولاد خوزستان را انتخاب کرد که در این تیم هم به اهدافش نرسید و حالا در مس رفسنجان بازی می‌کند. او یکی از بازیکنان تأثیرگذار مس است و در بازی با استقلال هم یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند.
گفت‌وگوی همشهری با هافبک مس را می‌خوانید.

بولت ذوب آهنبازی با استقلال چطور بود؟
بازی بسیار خوبی بود و آنهایی که این مسابقه را دیدند لذت بردند. هر 2تیم در مورد مسائل داوری بحث‌هایی داشتند که بهتر است کارشناسان در این زمینه صحبت کنند.

بولت ذوب آهندر این بازی گل زدی و بعد از گل هم خوشحالی خاصی انجام دادی. در این مورد بیشتر توضیح می‌دهی؟
خب، گل زدن به استقلال و پرسپولیس حس خاصی دارد که من آن را تجربه کرده‌ام. چند سال تحت فشار بودم و ترجیح دادم که زیاد هم خوشحالی نکنم.

بولت ذوب آهنبعد از جدایی از پیکان، با شرایط سختی در تراکتور و فولاد مواجه شدی. دلیلش چه بود؟
من بعد از رفتن به تراکتور به‌دلیل شکایت باشگاه پیکان 4ماه محروم شدم که این موضوع واقعا کارم را سخت کرد. بعدا یک‌سری اتفاقات باعث شد تا بازی‌های مهم را هم از دست بدهم.

بولت ذوب آهنجالب اینجاست زمانی که در تراکتور بودی، این باشگاه در طول یک فصل 5، 6 مربی عوض کرد ولی تو تحت هیچ شرایطی بازی نمی‌کردی. آیا با مربیان مشکل داشتی؟
به هیچ عنوان با مربیان مشکلی نداشتم. مشکل من در اطراف فوتبال بود چون بعضی آدم‌ها کارهایی می‌کردند که برایم حاشیه درست شود. متأسفانه 3سال از فوتبال من نابود شد و همین آدم‌ها مقصرش بودند. مردم تبریز دوست‌داشتنی هستند و عاشقانه فوتبال را دنبال می‌کنند ولی آنجا حتی در مورد جزئی‌ترین موضوعات برایم حاشیه درست می‌شد. الان هم کوچک‌ترین مسئله در فضای مجازی بازتاب پیدا می‌کند.

بولت ذوب آهندر فولاد هم نیمکت‌نشین شدی. آیا با منصوریان و مارتینز مشکل داشتی؟
باور کنید هیچ مشکلی نداشتم. من در بازی اول فیکس بودم و حتی در بازی‌های دوستانه و همچنین در تمرینات عملکرد خوبی داشتم ولی یکباره نیمکت‌نشین شدم و دلیلش را هم نفهمیدم. من نمی‌خواستم از فولاد جدا شوم و می‌خواستم خودم را ثابت کنم ولی فضا برایم خوب نبود. در نهایت تصمیم گرفتم مس را انتخاب کنم و خیلی خوشحالم که با محرم نویدکیا کار می‌کنم. این خیلی مهم است که کدام مربی سر راه یک بازیکن قرار بگیرد و من از نویدکیا حس خوبی می‌گیرم. او به من اعتماد به نفس داده و امیدوارم بتوانم زیرنظر این مربی به دوران اوج برسم. البته هنوز با ایده‌آل‌های خودم فاصله دارم و باید آنقدر خوب باشم که حتی به تیم ملی هم دعوت شوم.

بولت ذوب آهنفکر می‌کنی نتایج خوب مس با نویدکیا ادامه داشته باشد؟
تمام هدف ما این است که روند فعلی را ادامه دهیم و البته نگاه ویژه‌ای هم به جام حذفی داریم تا با قهرمانی در این جام، از یک مسیر کوتاه به لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

بولت ذوب آهنفکر می‌کنی در لیگ برتر کدام تیم قهرمان شود؟
4تیم دنبال قهرمانی هستند ولی فکر کنم استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی هستند.

دیدگاه‌ها