کد خبر : 2013292 | 21 فروردين 1403 ساعت 10:39 | 12.3K بازدید | 19 دیدگاه

حالا نساجی باید سپاهان را شکست بدهد

ساکت راه فراز را در پیش گرفت!

با بردی که نفت آبادان مقابل سپاهان به دست آورد حالا نساجی کار سخت‌تری برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت.

ساکت راه فراز را در پیش گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر روز گذشته صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان به برتری دو بر یک رسید تا ضمن بهبود شرایط روحی و روانی خود در جدول رده بندی نیز یک پله صعود داشته باشد.

نفتی‌ها که هفته‌هاست در قعر جدول رده بندی جا خشک کرده بودند روز گذشته در حالی که کسی انتظارش را نداشت در خانه خود مقابل یکی از سرسخت‌ترین تیم‌های لیگ برتر یعنی سپاهان به پیروزی ارزشمندی دست یافتند و با کسب این سه امتیاز جمع امتیازات خود را به عدد ۱۶ رساندند؛ اتفاقی که آنها را از رتبه شانزدهم یک پله بالاتر می‌برد.

در چنین شرایطی نساجی مازندران که با وجود بازی خوب مقابل ملوان در هفته بیست و دوم یک بر صفر بازنده شد و ۱۵ امتیازی باقی ماند به قعر جدول رده بندی سقوط کرده و حالا ساکت الهامی کار بسیار سختی را برای بقای نماینده مازندران خواهد داشت.

2007508

الهامی که با هدف نگه داشتن نساجی به قائمشهر برگشته شده حالا خودش را برای مصاف سخت با سپاهان در هفته بیست و سوم آماده می‌کند. احتمالا سرمربی با تجربه نساجی در روزهای باقی مانده تا دیدار هفته بیست و سوم از برد مهم نفت آبادان مقابل سپاهان با شاگردانش صحبت خواهد کرد. او که همواره سعی دارد از نظر روحی و روانی تیم خوبی را آماده کرده و به مصاف حریفان بفرستد حالا برای سفر به اصفهان و قرار گرفتن مقابل شاگردان مورایس آماده می‌شود.

نساجی برای آنکه از قعر جدول رهایی پیدا کند چاره‌ای جز موفقیت در اصفهان نخواهد داشت؛ بی‌شک اگر نساجی هم بتواند مقابل سپاهان به نتیجه ایده آلی دست پیدا کند، رقابت در قعر جدول برای بقا در مسابقات در هفته‌های پایانی جذاب‌تر خواهد شد. خصوصا اینکه صنعت نفت و استقلال خوزستان دو تیمی که در منطقه خطر قرار گرفته‌اند، در هفته بیست و سوم به روی هم قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها