کد خبر : 2013302 | 21 فروردين 1403 ساعت 11:30 | 13.8K بازدید | 10 دیدگاه

فهرست نهایی: ژاوی مصدومان را هم به پاریس می‌برد

فهرست بارسلونا برای بازی برابر پاری سن ژرمن اعلام شد و نام پدری و فرانکی دی یونگ هم در این لیست دیده می‌شود.

فهرست نهایی: ژاوی مصدومان را هم به پاریس می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه پارک دو پرنس برابر پاری سن ژرمن قرار بگیرد. 

ژاوی در چند ماه اخیر روزهای سختی را سپری کرد اما به نظر می‌رسد که بالاخره موفق شده ثباتی که به دنبالش بوده را به تیمش تزریق کند و حالا آنها چند هفته‌ای است که عملکرد خوبی ارائه کرده و نتایج خوبی را هم در رقابت‌های لالیگا به دست آورده‌اند. 

بارسا امیدوار است که بتواند این روند را در رقابت‌ها لیگ قهرمانان هم ادامه دهد و برای این کار باید در اولین قدم در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن از سد این تیم عبور کند. فهرست بارسا برای حضور در این دیدار دقایقی قبل منتشر شد و مشخص شد که آنها حتی دو بازیکن مصدوم را هم با خودشان به پاریس خواهند برد. 

1997683

پدری و دی یونگ که در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی بارسا نبودند در این فهرست حضور دارند، هرچند مقابل اسم آنها تاکید شده که هنوز دچار مشکل پزشکی هستند و پس از این که تست آخر را دادند تکلیف این که آیا توانایی حضور در میدان را دارند یا خیر مشخص خواهد شد.

فهرست بارسا به این شرح است:

ترشتگن، کانسلو، آرائوخو، مارتینز، فران، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، پنیا، فلیکس، کریستنسن، آلونسو، رومئو، روکه، روبرتو، دی یونگ، گوندوگان، کنده، لامین یامال، کاسادو، فرمین لوپز، کوبارسی، گویو و فورت.

دیدگاه‌ها