کد خبر : 2013317 | 21 فروردين 1403 ساعت 12:47 | 10.4K بازدید | 5 دیدگاه

فردا شب در پارک دو پرنس

چفرین-لاپورتا، تجدید دیدار خصمانه

فردا شب الکساندر چفرین و خوان لاپورتا در ورزشگاه پاری سن ژرمن یکدیگر را ملاقات خواهند کرد در حالی که اوضاع بین آنها مساعد نیست.

چفرین-لاپورتا، تجدید دیدار خصمانه

به گزارش "ورزش سه"، رئیس یوفا از بین بازی‌های بزرگ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازی پاری سن ژرمن-بارسا را برای تماشا از نزدیک انتخاب کرده است.

او می‌توانست امشب در برنابئو دیدار بزرگ رئال مادرید-سیتی را تماشا کند ولی ترجیح داد فردا به پارک دو پرنس برود و کنار دوست صمیمی و حامی خود ناصر الخلیفی بنشیند. در جایگاه ویژه پارک دو پرنس، خوان لاپورتا نیز حضور خواهد داشت.

1918376

آخرین بار لاپورتا و چفرین در آوریل 2023 با یکدیگر دیدار کردند و هدف، راضی کردن رئیس یوفا برای مجوز دادن به بارسا برای حضور در لیگ قهرمانان بود. 

سال قبل شرایط بارسا به خاطر قضیه نگریرا بحرانی بود و یوفا بازرسان خود را فرستاده بود تا در مورد این موضوع تحقیق کنند. خطر جدی وجود داشت بارسا از لیگ قهرمانان موقتا اخراج شود و همین باعث شد لاپورتا شخصا به دیدار چفرین برود و به وی تضمین داد که بارسا مرتکب کاری خلاف قانون نشده و اجازه دهد تا زمان حکم نهایی دادگستری اسپانیا، محرومیتی در نظر گرفته نشود. چفرین در نهایت با این درخواست موافقت کرد.

این دو یک سال بعد در شرایطی به یکدیگر خواهند رسید که شرایط بینشان مساعد نیست. پاییز گذشته و بعد از پیروزی سوپرلیگ بر یوفا در دادگاه اتحادیه اروپا، یک بار دیگر چفرین علیه دو باشگاه رئال و بارسا موضع گرفت. در این مدت لاپورتا چندین بار بر لزوم شکل‌گیری سوپرلیگ اصرار داشته و باید دید فردا شب برخورد دوباره او با رئیس یوفا چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها