کد خبر : 2013326 | 21 فروردين 1403 ساعت 13:27 | 18.1K بازدید | 29 دیدگاه

نخواستنی‌ترین: همه مذاکره با مورینیو را تکذیب می‌کنند!

باشگاه بنفیکا مذاکره با ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، برای قبول هدایت این تیم را تکذیب کرده است.

نخواستنی‌ترین: همه مذاکره با مورینیو را تکذیب می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماهی از تصمیم مدیران رم برای قطع همکاری ناگهانی و اخراج مورینیو از این تیم می‌گذرد و او در طول این مدت مشغول استراحت و تفریح بوده و هنوز هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است. 

پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه عربستانی به صورت جدی خواهان همکاری با این مربی پرتغالی هستند و پیشنهادهای قابل توجهی را هم به او ارائه کرده‌اند که می‌تواند برایش بسیار وسوسه برانگیز باشد اما او هنوز تصمیم نهایی برای فصل آینده را نگرفته است. 

حضور او برای تماشای دیدارهای بنفیکا هم خبرساز شده و بعضی از رسانه‌های پرتغالی در روزهای اخیر خبر داده بودند که بنفیکا هم صحبت‌هایی را با سرمربی سابق رئال مادرید انجام داده و این احتمال وجود دارد که او پس از چند سال بار دیگر در کشور خودش مشغول مربیگری شود اما حالا به نظر می‌رسد که این انتقال هم منتفی است. 

2004570

باشگاه بنفیکا شب گذشته بیانیه‌ای را منتشر کرد و با این که اسمی از مورینیو نیاورده بود اما مذاکره با هر مربیگری دیگری را برای قبول هدایت این تیم تکذیب کرد: «باشگاه بنفیکا به وضوح تاکید می‌کند که اظهارات و اطلاعات منتشر شده درباره استخدام مربی جدید کاملا اشتباه است.»

با این حال، نشریه ابولا در چاپ امروزش به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده است که احتمال حضور مورینیو روی نیمکت این تیم چیزی نیست که به صورت کامل بتوان آن را رد کرد. چرا که سرمربی فعلی این تیم در موضع ضعیف قرار دارد و بسیاری در این باشگاه از عملکرد او راضی نیستند. 

از سوی دیگر، مورینیو این توانایی را دارد که با قبول هدایت بنفیکا بتواند شرایط بازگشت دوباره این تیم به لیگ قهرمانان را فراهم کند و حضورش در این تیم شرایط را به سود آنها تغییر خواهد داد. اما زمان اتخاذ تصمیم با زمان اقدام می‌تواند متفاوت باشد و این تصمیمی است که بنفیکا در حال حاضر گرفته و می‌خواهد که از سرمربی فعلی‌اش در آستانه بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر مارسی حمایت کند.

دیدگاه‌ها