کد خبر : 2013327 | 21 فروردين 1403 ساعت 13:30 | 107.5K بازدید | 120 دیدگاه

انتقال با برانکارد و ویلچر و آمبولانس

تصاویر دردناک از ستاره مصدوم سپاهان

محمد دانشگر صبح امروز مراحل درمانی را در اصفهان آغاز کرد و خیلی طول نکشید تا خبر تلخ و نگران‌کننده به این بازیکن داده شود.

تصاویر دردناک از ستاره مصدوم سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، حالا و ساعاتی پس از پایان مسابقه سپاهان و صنعت نفت آبادان می‌توان ادعا کرد که برخورد محمد دانشگر و یوسف کی‌شمس نقطه عطف مسابقه بود. در این صحنه محمدحسین زاهدی‌فرد داور مسابقه به شکل عجیب و بحث‌برانگیزی برخورد دانشگر و کی‌شمس را خطا تشخیص نداد. چند ثانیه بعد مهاجم صنعت نفت با عبور از آخرین مدافع سپاهان در موقعیت تک به تک با نیما میرزازاد قرار گرفته بود و دروازه این تیم برای بار دوم باز شد. چند دقیقه بعد هم محمد دانشگر که همچنان نقش بر زمین بود، با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شد، تا سپاهان علاوه بر اینکه گل دوم را دریافت کرد، یکی از مهم‌ترین نفرات خود را نیز از دست بدهد.

2008919

دانشگر پس از پایان مسابقه در حالی که روی ویلچر نشانده شده بود، از بیمارستان به فرودگاه آبادان انتقال داده شد؛ او وضعیت جسمانی مناسبی نداشت و از شدت درد صورتش سرخ و بیحال شده بود. 

صبح امروز مراحل درمانی دانشگر که با سختی و رنج زیادی شب گذشته به اصفهان بازگشت از سر گرفته شد و پس از معاینات اولیه مشخص شد که آسیب‌دیدگی او به قدری جدی است که این مدافع فصل را به هر ترتیب از دست خواهد داد و اگر کتف او نیاز به جراحی داشته باشد، به زمان بیشتری برای مداوا و بازگشت به میادین نیاز خواهد داشت که شاید با تمرینات پیش فصل سال آینده تداخل پیدا کند.

2008971

شنیدن این خبر احتمالا در روزهایی که سپاهان همچنان کورسویی در لیگ برتر دارد و به جام حذفی امیدوار است، آخرین چیزی است که هواداران این تیم دوست دارند به گوش‌شان برسد، اما به هر ترتیب این واقعیتی است که باید مورایس و سایر بازیکنان سپاهان در 9 بازی باقی مانده فصل و همینطور مسابقات جام حذفی که ممکن یکی یا بیشتر باشد بپذیرند و با بازی کردن بدون محمد دانشگر که بی‌شک یکی از قابل اتکاترین بازیکنان تیم بود، کنار بیایند.

دیدگاه‌ها