کد خبر : 2013360 | 21 فروردين 1403 ساعت 14:52 | 27.5K بازدید | 39 دیدگاه

دورتموند 4 ماه است بیرون خانه نباخته

سیمئونه: اشتباه می‌کنید، سخت‌ترین قرعه به ما افتاد

سرمربی اتلتیکو اصرار دارد بروسیا دورتموند قرعه راحتی نیست و دو بازی بسیار سخت پیش رو دارند.

سیمئونه: اشتباه می‌کنید، سخت‌ترین قرعه به ما افتاد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که دستش از تمام جام‌های فصل غیر از لیگ قهرمانان کوتاه مانده، فردا در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان دورتموند است. شاید بهترین قرعه نصیب اتلتیکو شده و باید دید برابر زنبورها چه عملکردی خواهند داشت.

2002042

دیگو سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت: «من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم. البته تکرار این جمله در هر نشست خبری خوب نیست. فقط باید در زمین نشان دهید که برای جلو رفتن در این رقابت‌ها چه چیزی لازم است.»

قرعه ساده‌تر: «نه، اشتباه نکنید. سخت‌ترین رقیب بروسیا است که تیم بسیار خوبی دارد. آنها چهار ماه است که در خارج از خانه شکست نخورده‌اند و ضدحمله‌‌های عالی می‌زنند و قدرت بالایی در همه پست‌ها دارند. آنها تیمی هستند که بیشترین فشار و پرس را وارد می‌کنند. هر هشت تیم حاضر در یک چهارم نهایی قوی هستند.»

بازی در خانه: «شما هیچ‌جا امنیت مطلق ندارید. رقیب ما تیم بزرگی است و در فوتبال می‌توان انتظار هر نتیجه‌ای را داشت.»

سیمئونه در مورد وضعیت گریزمان گفت: «در چند بازی اخیر او مصدوم بود و نشان دادیم که بازی بدون گریزمان دشوار است. او به اینتر گل زد و نتوانست برابر بارسلونا از ابتدا شروع کند گریزمان نیمه اول خوبی را برابر ویارئال پشت سر گذاشت. بدون شک ما فردا به بهترین گریزمان نیاز داریم.»

سیمئونه در مورد موراتا گفت: «من کاملاً به آلوارو اعتماد دارم و او می‌داند که چگونه بازی کند. موراتا دقیقا می‌داند تیم چه نیازهایی دارد و مطمئن هستم که آنچه که از او می‌خواهم را در زمین انجام خواهد داد.» 

فاکتور قدرت ذهنی: «این مورد مهمی است و ما باید یک بازی جدی و پرفشار را انجام دهیم. فردا هواداران نیز مثل همیشه ما را به جلو هدایت خواهند کرد.»

دیدگاه‌ها