کد خبر : 2013366 | 21 فروردين 1403 ساعت 15:15 | 116.8K بازدید | 65 دیدگاه

پارک دو پرنس هیولا می‌شود

انریکه: متاسفم، ژاوی را نمی‌شناسم!

لوئیس انریکه گفت که شناختی از ژاوی مربی ندارد و فردا به عنوان یک مربی حرفه‌ای هر کاری برای شکست تیم محبوبش بارسا خواهد کرد.

انریکه: متاسفم، ژاوی را نمی‌شناسم!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی و بارسا فردا شب در پارک دو پرنس در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. 

جدال دو تیم در سال‌های اخیر همواره پرتنش و پرحادثه بوده و انتظار می‌رود این بار نیز چنین باشد. روی کاغد پی اس جی شانس بیشتری دارد ولی نمی‌توان قدرت بارسا را انکار کرد. پاریس از ماه نوامبر که به میلان 2-1 باخت، دیگر رنگ شکست را ندیده است.

2008949

لوئیس انریکه فردا شب برابر تیم سابقش قرار خواهد گرفت و مطابق انتظار اولین سوال در مورد امباپه بود. مربی اسپانیایی پاسخ داد: «شما از من در مورد یک بازیکن سوال کردید ولی من به طور کلی صحبت می‌کنم. ما در یک مقطع عالی هستیم و در بهترین لحظه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیده‌ایم. امیدوارم جاه طلبی تیم بر فشار بازی غلبه کند. اینجا در تیم ما هیچ فشاری حس نمی‌کنیم. از ابتدای ورودم به پی اس جی گفتم که من یک فشار و مسئولیت زیاد در مورد موفقیت در لیگ قهرمانان حس می کنم ولی این حالا محو شده و تنها چیزی که وجود دارد، شور و انگیزه بسیار بالای تیم برای موفقیت در لیگ قهرمانان، بدون هیچ فشار مضاعف است. ما مشتاق بازی برابر یک تیم بزرگ هستیم.»

مزیت‌های شناخت شما روی بارسا: «متاسفم، من ژاوی مربی را نمی‌شناسم و فقط روی او به عنوان بازیکن شناخت دارم. زمانی که برای من در بارسا بازی می‌کرد. من باشگاه بارسلونا را به خوبی می‌شناسم، اما نمی‌‍دانم این می‌تواند یک مزیت باشد یا نکته منفی. واضح است که این یک بازی ویژه برای من محسوب می‌شود.»

محرومیت اشرف و جانشین او: «همه گزینه‌ها روی میز هستند. من به دنبال بهترین راه حل با توجه به داشته‌هایم هستم. البته من قبلاً تصمیم نهایی در این مورد را گرفته‌ام.»

بارسا را چطور می‌بینید: «این برای من یک بازی متفاوت است، من با اسپورتینگ نیز با بارسا روبرو شدم و گل زدم. با رئال برابر بارسا و برعکس بازی کردم و گل زدم. من کاملا حرفه‌ای هستم. واضح است که من یک رابطه عاشقانه کامل با بارسا دارم اما متقاعد شده‌ام که می‌توانم بدون توجه به این قضیه تیمم را به اهدافش برسانم.»

کاندیدای اصلی لیگ قهرمانان اروپا: «فعلا ما فقط به فردا فکر می‌کنیم.»

مشکلات در کلین شیت: «ما می‌دانیم که در این یک مورد باید بهتر کار کنیم، اما این یک مسئله تیمی است نه فقط مربوط به گلرها.»

2008950

دشواری بازی برگشت: «من جور دیگری می‌بینم چون دیگر ارزش گلزنی در خانه حریف از بین رفته و ترجیح می‌دهم اولین بازی را در خانه انجام دهم. قرار است فضای منحصر به فرد و هیولایی در پارک دو پرنس داشته باشیم و آنها تا آخر از ما حمایت خواهند کرد. اما خب، اگر برعکس بود، می‌گفتم که بازی اول خارج از خانه را ترجیح می‌دهم.»

2 کارته‌های بارسا: « ما هم چند بازیکن دو کارته و در خطر محرومیت داریم و روی این قضیه تمرکز ندارم. دوست دارم با بهترین بارسا بازی کنم، حتی گاوی را هم داشتند، خوب می‌شد.»

نقاط ضعف بارسا: «نقطه ضعف بارسا را به شما نمی‌گویم. آنها روند خوبی دارند و تیمی با تجربه هستند. این یک مسابقه پیچیده است و همچنین یک رقابت که امیدوارم سالم و با یک نمایش عالی همراه باشد. بیایید دو بازی خوب فوتبال ببینیم.»

چه کسی بیشتر معرف ارزش‌ها و فلسفه بازی بارسلوناست، لوئیس انریکه یا ژاوی؟ «بدون شک، من. کاملا هم جدی هستم. کافی است به داده‌ها و عناوین نگاه کنید. به تعداد گل ها، مالکیت توپ و فاکتورهای دیگر. اگرچه افرادی هستند که خلاف این فکر می‌کنند.»

شباهت‌های دو تیم: «ما دو تیم با یک ایده هستیم. ما هجومی هستیم و می‌خواهیم توپ را به سرعت بازیابی کنیم. این هدف ماست. امیدواریم بهتر از آنها باشیم.»

تهدید تروریستی: «این چیزی است که امیدوارم بتوان آن را کنترل کرد و هیچ اتفاقی هم رخ ندهد. کسی قرار نیست نگران چنین چیزهایی باشد.»

دیدگاه‌ها