کد خبر : 2013369 | 21 فروردين 1403 ساعت 15:38 | 26K بازدید | 27 دیدگاه

ما فقط برد می‌خواهیم

نباید بگذاریم توپ به بارسلونا برسد

دانیلو گفت که کلید موفقیت برابر بارسا این است که نگذارند توپ زیادی به هافبک‌های خلاق بارسلونا و مهاجمانش برسد.

نباید بگذاریم توپ به بارسلونا برسد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی فردا در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بارسلوناست. پاریسی‌ها شانس بیشتری برای صعود دارند اما بارسونا نیز حریف باتجربه‌ای است و بازی دشواری پیش رو دو تیم خواهد بود.

2008955

دانیلو پریرا، بازیکن پرتغالی پی اس جی، در نشست خبری این بازی در مورد فشار بالای این مسابقه گفت: «ما باید با آرامش وارد زمین شویم و ایده‌های مربی را در زمین پیاده کنیم. ما فقط باید به کارهایی که باید انجام دهیم فکر کنیم.»

دانیلو در مورد تهدیدهای تروریستی، گفت: «این یک سوال پیچیده است. امنیت برای همه مهم است، نه فقط برای ما. ما باید روی بازی تمرکز کنیم و افرادی هستند که به خوبی امنیت بازی را برقرار کنند.»

دانیلو درباره گونچالو راموس گفت: «او با گذشت بازی‌ها بیشتر و بیشتر پیشرفت کرده است. راموس هر چه در توان دارد را برای تیم می‌دهد و برای ما بازیکنی ارزشمند است.»

شانس بالاتر نسبت به بارسا: «در مرحله یک چهارم نهایی نمی‌توان گفت که چه تیمی شانس بیشتری دارد. بازی بین دو تیم قدرتمند برگزار می‌شود و بارسلونا با سابقه 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان را نمی‌توان هرگز دست کم گرفت. حتی شاید بتوان گفت شانس آنها بیشتر است ولی اینجا باید در زمین قدرت را نشان داد و سابقه و تاریخ و شانس بیشتر یک تیم اهمیتی ندارد.»

رقابت و تنش‌های اخیر بین پاری سن ژرمن و بارسا: «چیزهای زیادی پشت این بازی وجود دارد و بله، این یک دوئل ویژه است، زیرا در مورد دو باشگاه در سطح جهانی حرف می‌زنیم و هیچ کس نمی‌خواهد این مسابقه را ببازد. ما فقط به دنبال پیروزی هستیم.»

نکات کلیدی بازی فردا: «نباید بگذاریم توپ به آنها برسد و ما روی یک بازیکن خاص هم تمرکز نمی‌کنیم. در بارسا بازیکنان خوب زیادی حضور دارند. آنها نیز مثل ما یک تیم متحد هستند.»

دیدگاه‌ها