کد خبر : 2013391 | 21 فروردين 1403 ساعت 17:54 | 19.3K بازدید | 65 دیدگاه

اطلاعیه رسمی استقلال: حذف از آسیا دروغ است

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، شایعه حذف از لیگ قهرمانان آسیا را تکذیب کرد.

اطلاعیه رسمی استقلال: حذف از آسیا دروغ است

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این نیز بارها در "ورزش سه" نوشته بودیم که بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، مشکلی در راه کسب مجور حرفه‌ای آبی‌ها ایجاد نخواهد کرد چرا که آبی‌ها با باشگاه سانتاکلارا وارد مذاکره شده و توافق‌نامه‌ای را به ثبت رسانده و در سامانه AFC بارگذاری کرده بودند.

با این حال، برخی از رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی با استناد به سامانه فیفا و بسته بودن پنجره استقلال، مدعی بودند که آبی‌ها یک‌بار دیگر از دریافت مجوز حرفه‌ای بازمانده و قادر به شرکت در مسابقات آسیایی نیستند.

حالا نیز رسانه رسمی باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای در این خصوص نوشته است:

در شرایطی که باشگاه استقلال تمامی مدارک مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای را بی‌کم و کاست در مهلت قانونی بارگذاری کرده، متاسفانه امروز برای چندمین‌بار، برخی به اصطلاح خبرنگار و فعال فیک مجازی، به قصد ایجاد تقابل میان باشگاه و هواداران، شایعه کذب حذف استقلال از آسیا را به راه انداخته‌اند.

باشگاه استقلال یک‌بار دیگر تاکید می‌کند هر آنچه باید برای دریافت مجوز حرفه‌ای بارگذاری شود را تمام و کمال انجام داده و هیچ گونه دغدغه و نگرانی بابت مجوز حرفه‌ای و حضور در آسیا ندارد.

در حال حاضر تنها کار باقی‌مانده تفکیک مالکیت دو باشگاه است که وزیر محترم ورزش و جوانان با جدیت پیگیر انجام این فرآیند است و خوشبختانه هنوز برای نهایی شدن این کار فرصت باقی است.

دیدگاه‌ها