کد خبر : 2013394 | 22 فروردين 1403 ساعت 02:24 | 12.7K بازدید | 2 دیدگاه

اینیستا در مسیر سقوط!

وضعیت عجیب ستارگان خارجی لیگ امارات

بر خلاف لیگ عربستان که ستارگان خارجی این لیگ همگی در کورس قهرمانی یا کسب سهمیه هستند، شرایط بازیکنان شاغل در امارات هرگز خوب نیست.

وضعیت عجیب ستارگان خارجی لیگ امارات

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت بازیکنان خارجی لیگ عربستان و قطر همیشه مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفته ولی با این حال هر از گاهی، نام‌های مشهور شاغل در لیگ امارات را فراموش می‌کنیم. بازیکنانی که برخی از آنها نام‌هایشان در سالیان نه چندان دور، جزئی از ترکیب تیم منتخب فوتبال اروپا بود اما حالا در کنار یا مقابل احمد نوراللهی و مهدی قایدی قرار می‌گیرد که می‌خواهیم نگاهی کلی به آمار و وضعیت آنها داشته باشیم.

بولت تراکتورآندرس اینیستا
هنرمند کاتالان، پس از جدایی از بارسلونا در سال 2018، ماجراجویی آسیایی خودش را شروع کرد. او بر خلاف ژاوی هرناندز، انتخابش حضور در شرق قاره کهن بود و راهی ویسل کوبه شد اما در تابستان تصمیم گرفت مسافر امارات شود. اینیستا هنوز در 39 سالگی با چرخاندن مچ پای خود، موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای خلق می‌کند تا نشان دهد هنرمند بودن اصلی‌ترین بخش زندگی اوست. نقش اصلی فینال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، در لیگ امارات 14 بازی انجام داده و با 3 گل و 1 پاس گل، بهترین بازیکن تیمی است که سقوطش به دسته پایین‌تر به زودی قطعی می‌شود.

2009013

بولت تراکتورمیرالم پیانیچ
پس از انتقال عجیبش به بارسلونا در سال 2020، پیانیچ جایی در مسیر تورین-بارسلونا گم شد. او با حضور در بشیکتاش سعی کرد دوباره روزهای خوبش را تکرار کند اما نتیجه نداد و حالا در شارجه امارات بازی می‌کند. این بازیکن 34 ساله 54 بازی برای شارجه انجام داده و روی 17 گل اثرگذاری مستقیم داشته است.

بولت تراکتورمانولو گابیادینی
برای هواداران فوتبال ایتالیا دیدن این نام بسیار هیجان‌انگیز است. بازیکن سابق ساوتهمپتون، سمپدوریا و ناپولی، حالا برای النصر امارات بازی می‌کند و با به ثمر رساندن 10 گل در 16 بازی، به نظر می‌رسد از سال نخست، سفر 3 ساله خودش راضی باشد.

2009016

بولت تراکتورآلن 
هم‌بازی احمد نوراللهی در الوحده امارات همان بازیکنی است که با ساری در ناپولی تا یک قدمی قهرمانی در سری آ رفت و بخشی از تیم جذاب کارلتو در اورتون بود. فرم درخشان او باعث شده رسانه‌های اماراتی اخبار علاقه تیم‌های اروپایی و عربستانی را مکاتبه کنند ولی باید تا پایان فصل صبر کرد.

بولت تراکتورپاکو آلکاسر
او در سن 28 سالگی تصمیم گرفت اروپا را ترک کند و با حضور در الشارجه، کنار میرالم پیانیچ روزهای عجیبی را تجربه می‌کرد ولی به الاهلی قرض داده شد تا بار دیگر کنار آندریاس اینیستا قرار بگیرد. بازیکن سابق بارسلونا و دورتموند در فصل نخست خود، دو جام قهرمانی را لمس کرد ولی اکنون روزها را به امید نجات دادن الامارات پشت سر می‌گذارد.

2009015

دیدگاه‌ها