کد خبر : 2013398 | 21 فروردين 1403 ساعت 18:25 | 6.8K بازدید | 15 دیدگاه

حق داریم عصبانی باشیم، به ایده‌آل‌هایم نرسیده‌ام

عنایتی: برنامه‌ریزی می‌کنیم تا هر بازی 4 گل بزنیم!

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیم جوان و پرانگیزه‌ای در اختیار دارد و بازیکنانش باید در زمین عملکرد بهتری ارائه کنند.

عنایتی: برنامه‌ریزی می‌کنیم تا هر بازی 4 گل بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در 4 بازی اخیر خود موفق به کسب 3 پیروزی شد تا با 9 امتیاز، از منطقه خطر خارج شود. رضا عنایتی که با ورودش به کمپ خودروسازان، تحول بزرگی در این تیم به وجود آورد، حالا چشم به ادامه روند پیشرفت تاکتیکی تیمش دارد.

سرمربی پیکان در خصوص شرایط تیمش به خبرنگار "ورزش سه" گفت: پیروزی مقابل استقلال خوزستان برای من و دستیارانم بیش از 3 امتیاز داشت. تعارف را کنار بگذاریم، تیم ما در خطر بود و باید کاری انجام می‌دادیم تا به شرایط بهتری برسیم. البته هنوز کارهای زیادی مانده که باید انجام بدهیم.

عنایتی اضافه کرد: باید خدا را شکر کنم که با تلاش بچه‌ها، حمایت مدیران باشگاه و همکاری صمیمانه اعضای کادرفنی توانستیم شرایط را تغییر دهیم. ما رختکن آرام و فضای دوستانه‌ای داریم و می‌توانیم از این شرایط برای توسعه فنی و پیش بردن برنامه‌های‌مان استفاده کنیم. شخصا علاقه دارم در باشگاهی کار کنم که مورد حمایت مدیرانش باشم و بازیکنانم به کادرفنی اعتماد داشته باشند. وقتی این فاکتورها را در اختیار بگیرید، می‌توانید در کمال آرامش کار کنید و به نتایج دلخواه‌تان برسید.

2009025

وی افزود: این را بگویم که هنوز نسبت به عملکرد تیمم انتقاد دارم و بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان، این موضوع را در کنفرانس مطبوعاتی هم مطرح کردم. در واقع هنوز به ایده‌آل‌هایم نرسیده‌ام، چون معتقدم حالا که تیم خوب، جوان و پرانگیزه‌ای در اختیار داریم، باید بتوانیم به لحاظ فنی و تاکتیکی عملکرد بهتری در زمین ارائه کنیم. ما در هر بازی، برای 3 یا 4 گل برنامه‌ریزی می‌کنیم، صاحب موقعیت می‌شویم و می‌توانیم تعداد گل‌ها را افزایش دهیم اما وقتی این اتفاق رخ نمی‌دهد، حق داریم عصبانی باشیم. با این حال، از همه بازیکنان و اعضای کادرفنی راضی هستم و می‌بینم با تمام وجودشان برای پیکان کار می‌کنند. گاهی هم دلم برای بچه‌ها می‌سوزد چون به اندازه تلاشی که داریم، گل نمی‌زنیم. البته همیشه امیدوارم که وضعیت بهتر شود و مطمئنم با توجه به تلاش و استمرار تمرین، حتما به موفقیت می‌رسیم.

از عنایتی در مورد بازی‌های آینده هم پرسیدیم که گفت: دیدار با مس در تهران هم سخت است چه رسد به رفسنجان اما همان‌طور که گفتم، به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و حتما برای کسب امتیاز، به رفسنجان می‌رویم. در حال آنالیز مس هستیم. این تیم با وجود تغییرات، حالا با قدرت بیشتری بازی می‌کند و نمایش بی‌نقصی دارد. اینها نشان می‌دهد کارمان چقدر سخت است اما ذات و فلسفه فوتبال، مبارزه با همین سختی‌هاست. الان که در این جایگاه هستیم، باید با تمام توان بجنگیم و به دنبال امتیازات بیشتر باشیم. هر بازی، یک فرصت است که باید به درستی از آن استفاده کنیم. تلاش می‌کنم با استفاده از بازیکنان جوان و باتجربه، بهترین ترکیب را به زمین بفرستم و نتیجه بگیریم.

2009027

سرمربی پیکان در مورد حواشی دیدار با استقلال خوزستان ادامه داد: حاشیه خاصی از سمت تیم ما وجود نداشت فقط شنیدم که بعد از بازی، دوستان در باشگاه استقلال خوزستان از داوری گلایه داشتند اما بعد از بازی، کارشناسان داوری اعلام کردند پنالتی ما به درستی اعلام شده است. همکارانم در باشگاه هم به من گفتند داور می‌توانست یک پنالتی دیگر به سود ما سوت بزند اما من کارهای مهم‌تری نسبت به اعتراض به عملکرد داوران دارم. باید تیمم را به لحاظ فنی آماده کنم. البته اسنادی داریم که ثابت می‌کند با توجه به اظهارنظر کارشناسان داوری، بین 8 تا 10 امتیاز در این فصل بابت اشتباهات داوری از دست داده‌ایم ولی همیشه برای جامعه داوران احترام قائل هستم و فکر می‌کنم با وجود همه این مشکلات، باید به فکر پیشرفت تاکتیکی تیمم باشم و بعد به اشتباهات داوری فکر کنم.

وی در پایان گفت: شک ندارم در پایان همین فصل، پیشنهادات زیادی برای بازیکنان ما می‌رسد چون آنها عملکرد خوب و قدرتمندانه‌ای ارائه کرده‌اند. من می‌دانم کار کردن تحت فشار، چقدر سخت است. تیم ما در منطقه خطر قرار داشت و هنوز هم این خطر را حس می‌کنم اما در کنار هم به قدری خوب بودیم که کمی از آن شرایط پراسترس فاصله گرفتیم. حالا می‌توانیم با آرامش و تمرکز بیشتری کار کنیم. امیدوارم در پایان فصل، پیکان را در جایگاهی که دوست دارم و هدف‌گذاری کرده‌ام، ببینم و از عملکرد این فصل‌مان لذت بیشتری ببرم.

دیدگاه‌ها