کد خبر : 2013409 | 21 فروردين 1403 ساعت 19:39 | 20.2K بازدید | 8 دیدگاه

در ویتنام به نقاط ضعف تیم پِی بردیم؛

آقای گل لیگ برتر: برای قهرمانی در آسیا هم قسم شده‌ایم

محمدحسین درخشانی آقای گل لیگ برتر فوتسال معتقد است که تورنمنت خوبی را در ویتنام پشت‌سر گذاشته‌اند و تمامی ملی‌پوشان برای قهرمانی در آسیا هم قسم شده‌اند.

آقای گل لیگ برتر: برای قهرمانی در آسیا هم قسم شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، شکست در فینال دوره گذشته مقابل ژاپن، ملی پوشان فوتسال ایران را تا به این لحظه تعقیب کرده است و آن‌ها برای قهرمانی در آسیا و بازپس‌گیری قدرت از سامورایی‌ها بیش از همیشه مصمم‌تر و آماده هستند. یک احساس خاص و مشترک در بین ستاره‌های تیم ملی شکل گرفته که آن‌ها را برای آغاز بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال آسیا مشتاق نموده است.

محمدحسین درخشانی آقای گل لیگ برتر و از مهره‌های کلیدی وحید شمسایی، در جریان تمرینات آماده سازی گفت‌وگوی کوتاهی را با رسانه فدراسیون فوتبال داشته است که در ادامه خواهیم خواند.

2009045

آقای گل لیگ برتر و عقب‌گیر تیم ملی به رسانه فدراسیون فوتبال گفت: نزدیک به یک ماه است که تمرینات پرفشاری را پشت‌سر گذاشته‌ایم و همچنین در تورنمنت بسیار خوب ویتنام شرکت کردیم. مسابقاتی که به ما کمک کرد تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنیم. تمامی بازیکنان با یک دیگر هم قسم شده‌ایم تا قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به‌دست بیاوریم و به جام جهانی ازبکستان راه پیدا کنیم. شرایط بسیار خوبی دارم و انگیزه از بالایی برخوردارم تا بتوانیم ناکامی در فینال دوره گذشته را مقابل ژاپن جبران کنیم. امیدوارم با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، دل تمامی مردم ایران را شاد کنیم.

محمدحسین درخشانی، در دوره قبلی جام ملت‌های آسیا با پیراهن تیم ملی به‌رغم اینکه در پُست تدافعی به میدان می‌رود، موفق به زدن 2 گل شد و همچنین سال گذشته در مسابقات رسمی و تدارکاتی شش گل برای تیم وحید شمسایی به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها