کد خبر : 2013411 | 22 فروردين 1403 ساعت 04:00 | 13K بازدید | 43 دیدگاه

تراکتور در این لحظه سکته کرد! (عکس)

هیچکس در ورزشگاه یادگار فکرش را نمی‌کرد که این تیم گل تساوی را بخورد.

تراکتور در این لحظه سکته کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تراکتور نمایش چندان خوبی را مقابل آلومینیوم ارائه نکرده بود، با تک گل مهدی هاشم‌نژاد از حریف پیش بود و فرصت خوبی برای نزدیکی به صدر جدول را در اختیار داشت.

با این حال در آخرین دقایق بازی یک خطای نابه‌جا از صفا هادی و متعاقب آن غفلت مدافعان تراکتور روی توپ ارسالی باعث شد تا مهران موسوی با ضربه سر دقیق حسین پورحمیدی را مغلوب کند.

این گل در حالی به ثمر رسید که موسوی ضربه سر خود را بالاتر از عارف آقاسی و سیدمحمد حسینی دو مدافع مرکزی تراکتور زد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا کاری هم از گلر تیم تراکتور بر نیاید.

2009051
2009050

مهران موسوی که یکی از بهترین‌های آلومینیوم در دو فصل اخیر بوده، در سال جاری توانسته گل‌های حساسی مقابل استقلال خوزستان و ذوب آهن به ثمر رسانده که برابر تراکتور نیز توانست با پرش تماشایی گل سه امتیازی بزند و بازی خوب خود در فاز دفاعی را هم تکمیل کند.

با این گل، تراکتور فرصتی بسیار خوب برای کاهش اختلاف خود با استقلال به 5 امتیاز را از دست داد و حالا شاگردان خمس باید امیدوار باشند که علاوه بر برتری در بازی رودررو مقابل آبی‌ها، تیم استقلال در دو بازی هم لغزش داشته باشد.

نکته جالب اینکه باوجود نمایش ضعیف تراکتور در این بازی به نوعی هواداران از کسب پیروزی مطمئن بودند و هیچکس فکرش را نمی‌کرد که آلومینیوم گل تساوی را بزند اما غفلت عجیب مدافعان و ناکامی پورحمیدی، دو امتیاز حساس را از خزانه تراکتور پراند.

📷عکس از مهرورز احمدی

دیدگاه‌ها