کد خبر : 2013416 | 21 فروردين 1403 ساعت 20:52 | 28.6K بازدید | 89 دیدگاه

نقش کلیدی صفا هادی در ناکامی تراکتور!

بلافاصله بعد از فرصت سوزی در محوطه جریمه آلومینیوم، صفا هادی یک خطا به بازیکنان حریف داد تا آنها دروازه تراکتور را باز کنند.

نقش کلیدی صفا هادی در ناکامی تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، صفا هادی یکی از بازیکنانی است که در فصل جاری بیشترین میزان انتقاد را متوجه خود می‌بیند و در بازی با آلومینیوم نیز بعد از چند نمایش خوب، عملکرد مثبتی نداشت و بار دیگر تبدیل به سیبل انتقادات هواداران تراکتور شد.

نقطه کلیدی این بازی برای هافبک عراقی، در دقیقه 81 بود. جایی که ارسال ریکاردو آلوز در محوطه شش قدم روی سر صفا هادی نشست اما ضربه سر این بازیکن از فاصله نزدیک به بیرون رفت تا او بهترین فرصت برای دو برابر کردن اختلاف را از دست بدهد.

2009069

نکته جالب اینکه در توپ برگشت، صفا در سمت چپ روی بازیکن آلومینیوم خطا کرد و همین ضربه ایستگاهی با ضربه سر مهران موسوی وارد دروازه شد تا بازی با تساوی کشیده شود.

این در حالی است که کادرفنی تراکتور پیش از این بازی تاکید کرده بود که بازیکنان این تیم نباید در یک سوم دفاعی خطا بدهند چون آلومینیوم از این منطقه می‌تواند دروازه حریف را باز کند.

با این حال صفا در سایر دقایق بازی هم چندان نمایش خوبی نداشت و حالا برای بازی ذوب آهن باید دید که کادرفنی تیم تراکتور چه تصمیمی درباره او خواهد گرفت.

📷عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها