کد خبر : 2013425 | 21 فروردين 1403 ساعت 21:48 | 18.2K بازدید | 10 دیدگاه

پارس جنوبی ۳- داماش گیلان ۲

لیگ یک/ برتری تیم جوان شده روانخواه در بازی مهیج

پارس جنوبی جم در دقایق پایانی دیدار با داماش گیلان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست بدهد.

لیگ یک/ برتری تیم جوان شده روانخواه در بازی مهیج

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ دسته اول پارس جنوبی و داماش گیلان در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری زردپوشان جنوبی خاتمه پیدا کرد.

در این مسابقه پارس جنوبی که شروع خوبی داشت توانست در دقایق ۱۷ و ۳۹ با گل‌های مهدی زارع و میلاد تقیان نیمه اول را دو بر صفر پیروز شود و با شرایط خوب به رختکن برود.

در نیمه دوم اما داماشی‌ها هرگز دوست نداشتند بازنده شوند و به همین خاطر سراپا حمله شدند و عملکرد بهتری را به نمایش گذاشتند. حملات ادامه‌دار داماش در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه پارس جنوبی ایجاد کرد و در نهایت این تیم موفق شد بازی حساس را به تساوی بکشاند.

عماد میرجوان مهاجم با تجربه داماشی‌ها که در نیم فصل به این تیم پیوسته در دقایق ۵۶ و ۸۱ گل‌های تیمش را به ثمر رساند و نقش مهمی در این اتفاق داشت. در دقایق پایانی اما در حالی که همه انتظار سوت پایان را می‌کشیدند پارس جنوبی روی یک حمله خوب موفق شد گل سوم را بزند و برنده شود.

محمد سرپرست در پنجمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم گل سوم پارس جنوبی را به ثمر رساند تا یک پیروزی بزرگ را به تیمش هدیه کند و باعث پیروزی پارس جنوبی بعد از هفته‌ها ناکامی در پیروزی شود.

با این نتیجه پارس جنوبی ۳۴ امتیازی شد و در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت؛ داماش گیلان نیز که امیدوار بود از پایین جدول جدا شود ۱۹ امتیازی باقی ماند و همچنان در رده هفدهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها