کد خبر : 2013429 | 21 فروردين 1403 ساعت 22:11 | 24.8K بازدید | 115 دیدگاه

خیبر خرم آباد 2 – یک نفت و گاز گچساران

لیگ یک/ خیبر نزدیک و نزدیک‌تر به لیگ برتر

خیبر خرم آباد موفق شد با پیروزی برابر نفت و گاز گچساران، به روند فوق‌العاده‌اش ادامه دهد.

لیگ یک/ خیبر نزدیک و نزدیک‌تر به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران، خیبر در خرم آباد میزبان نفت و گاز گچساران بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده و فاصله‌اش را در صدر جدول افزایش دهد.

دو تیم با این ترکیب پای به زمین مسابقه گذاشتند:

خیبر: کوروش ملکی، سینا خادم‌پور، مهدی کیانی، حمیدرضا طاهرخانی، علیرضا دغاغله، حسین ابرقویی‌نژاد، فرید امیری، سجاد دانایی، علیرضا امیرخانی، حسین نخودکار، امیرحسین عسکری

نفت و گاز: راستین خرقانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری‌کیا، علی حدادی‌فر، محسن آقایی، امین رضایی، محمدمهدی عسگری، میلاد باقری، رضا کرملاچعب، علی قربانخانی

شاگردان پیروز قربانی خیلی زود و در دقیقه نهم مسابقه میزبان را غافلگیر کردند. ضربه ایستگاهی علی قربانخانی پس از برخورد به دیوار دفاعی و تغییر مسیر، وارد دروازه شد تا نفت و گاز یک بر صفر پیش بیفتد.

2009112

خیبر در دقیقه 43 و با گل تماشایی مدافع پیش تاخته خود به گل تساوی رسید. ارسال دغاغله به روی دروازه با شوت محکم و تک ضرب امیرحسین عسگری وارد دروازه شد تا نیمه نخست با نتیجه یک – یک به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم، میزبان به گل پیروزی رسید. روی حرکت دغاغله در محوطه جریمه، او با تکل مدافع نفت و گاز سرنگون شد که کوپال ناظمی یک خطای پنالتی برای خیبر اعلام کرد. با وجود تشخیص درست خرقانی اما ضربه مهدی کیانی وارد دروازه شد.

2009113

در نهایت خیبر با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا شاگردان رضا مهاجری از تساوی چادرملو و نفت مسجدسلیمان نهایت استفاده را برده و فاصله خود با رتبه دوم را به عدد 6 برسانند.

دیدگاه‌ها