کد خبر : 2013430 | 22 فروردين 1403 ساعت 02:31 | 23.3K بازدید | 5 دیدگاه

راه صعود تیم جرارد به لیگ قهرمانان آسیا هموار شد

الاتفاق عربستان با حضور استیون جرارد، فصل پرفراز و نشیبی داشته و حالا در شرایطی است که می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

راه صعود تیم جرارد به لیگ قهرمانان آسیا هموار شد

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای فصل شرایط الاتفاق با حضور استیون جرارد به عنوان سرمربی و همچنین جذب برخی از بازیکنان خارجی باعث شده بود همراه با النصر، الهلال و الاتحاد مورد بحث قرار بگیرد و شرایط به صورتی باشد که هواداران با طعنه نسبت به بازیکن سابق لیورپول، شکست‌ها و نتایج آنها را از ضعیف بودن جرارد بدانند.

این تیم تا پیش از پیروزی برابر الریاض، در سه بازی اخیر خود تنها دو امتیاز کسب کرده بود و سرمربی انگلیسی در نهایت عصبانیت و خشم، لبخند زد تا بتواند شرایط ایجاد شده توسط رسانه‌ها را مدیریت کند. 

الاتفاق در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشت و پس از نتایج سینوسی خود توانسته بود به ثبات لازم برسد اما شرایط آرام الاتفاق با اولین تساوی خراب شد. 

2009116

جرارد در مصاحبه خود بعد از شکست مقابل الفتح، بازیکنانش را مقصر نتایج به دست آمده دانستند و در طرف مقابل هواداران در حمایت از بازیکنان و کادر مدیریتی، بازیکنان جذب شده در زمستان را کافی می‌دانستند و معتقد بودند جرارد توانایی هدایت تیم آنها را ندارد!

جرارد پیش از زمستان نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش با توجه به حضور هندرسون، گرای، دمبله و واینالدوم ناراضی بود و در نیم فصل دوم جذب سکو فوفانا و آلوارو مدرن همراه با رودریگو سالیناس و جدایی هندرسون وضعیت را متفاوت کرد.

اکنون صرف پیروزی برابر الریاض، سبزپوشان عربستانی با 39 امتیاز در رده ششم هستند و با التعاون و الاتحاد، تیم‌های بالاتر خود 6 امتیاز اختلاف دارند!

الاتفاق تا پایان فصل قرار است با الاتحاد و التعاون دیدار کند و غیر از آن دیدار سخت دیگری نخواهد داشت تا جرارد از حالا بداند که با پیروزی در مسابقات باقی مانده می‌تواند تیمش را به لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم مسابقات در فرمت AFC) برساند و در فصل سختی که پشت سر گذاشته، یکی از  خواسته‌های اصلی هواداران این تیم را برآورده کند.

جرارد درباره شرایط پیش روی تیمش در گفت‌وگو با الشرق گفت:  از بازیکنان تشکر می‌کنم. از نکات مثبت این فصل این است که از تعداد امتیازات قبلی فصل گذشته پیشی گرفتیم ولی این همه آرزوی ما نیست. ما همیشه وضعیت خود را واضح می‌دانیم. من تا همین بازی قبلی از بازیکنان و مدیران تیم انتقاد می‌کردم اما اکنون شور، روحیه و میل به پیروزی و گلزنی در چهره همه آنها وجود دارد و چیزی از هویت تیم نمایان شده است.

دیدگاه‌ها