کد خبر : 2013439 | 21 فروردين 1403 ساعت 22:56 | 23.9K بازدید | 31 دیدگاه

گل اول سیتی

تصمیم هوشمندانه برناردو: اشتباه بچگانه آندری لونین

برناردو سیلوا روی اشتباه آندری لونین موفق شد گل اول منچستر سیتی مقابل رئال مادرید را به ثمر برساند.

تصمیم هوشمندانه برناردو: اشتباه بچگانه آندری لونین

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب بازی رئال مادرید-منچستر سیتی و آرسنال-بایرن مونیخ آغاز شد.

دیداری که از همان ثانیه‌های پس از قرعه‌کشی بسیاری از هواداران برای آن هیجان‌زده شدند و به‌شدت منتظر آن بودند، جدال تیم آماده کارلو آنچلوتی مقابل منچستر سیتی است.

2009132

بازی رفت در سانتیاگو برنابئو بهترین فرصت برای رئال بود تا با بردی مطمئن به استقبال دور برگشت و بازی در اتحاد بروند. با این حال این بازی به بدترین شکل ممکن برای رئالی‌ها آغاز شد.

2009130
2009129

ابتدا اورلین شوامنی با خطا بر روی جک گریلیش با کارت زرد جریمه شد و بازی برگشت را از دست داد و سپس همان ضربه خطا تبدیل به گل برای منچستر سیتی شد. در دقیقه ۲ بازی برناردو سیلوا پشت توپ قرار گرفت. با توجه به فاصله زیاد توپ با دروازه به‌نظر می‌رسید که سیلوا قرار است توپ را به روی دروازه ارسال کند اما در تصمیمی جالب اقدام به شوت‌زنی کرد و با توجه به اینکه لونین سمت چپ دروازه را خالی گذاشته بود، توپ با غفلت دروازه‌بان اوکراینی و در کمال تعجب رئالی‌ها به تور دروازه چسبید تا منچستر سیتی در جو وحشتناک ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به یک گل مهم و ارزشمند دست یابد‌.

دیدگاه‌ها