کد خبر : 2013440 | 21 فروردين 1403 ساعت 23:06 | 17.1K بازدید | 83 دیدگاه

گل سیلوا رئال را عصبانی کرد

واکنش قاطع رئال به سیتی: 2 گل در 2 دقیقه! (عکس)

رئال مادرید طی دو حمله حساب شده و خیلی زود به ضربه ایستگاهی برناردو سیلوا پاسخ داد.

واکنش قاطع رئال به سیتی: 2 گل در 2 دقیقه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که نیمه اول بازی مقابل منچسترسیتی را بد آغاز کرده بود به طرز عجیبی به بازی برگشت.

بازی دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های رئال و سیتی به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حال انجام است که میزبان با زدن 2 گل حالا تیم برتر میدان است.

سیتی در دقیقه 2 این بازی روی ضربه ایستگاهی برناردو سیلوا عقب افتاد و در زمین حریف نمایش بهتری هجومی‌تری را به اجرا گذاشته بود.

پس از این گل رئال بهتر از حریف کار کرد و روی پرس شدید سیتی به دنبال ضدحملات سریع بود. رئال تنها 10 دقیقه پس از عقب افتادن موفق شد به گل تساوی برسد.

در زمین حریف ادواردو کاماوینگا توپ را از دنی کارواخال گرفت و از سمت چپ خط دفاعی حریف سعی کرد به قوس محوطه جریمه نزدیک شود. او پس از چند قدم احساس کرد موقعیت خوبی برای گلزنی دارد.

2009133

این هافبک فرانسوی با ضربه محکم پای چپ شانس گلزنی خود را امتحان کرد که در میانه راه توپ به پای روبن دیاس برخورد کرد و با تغییر مسیر، به راحتی برخلاف شیرجه اورتگا به درون دروازه راه یافت.

سیتی سعی کرد پس از این گل به شیوه بهتری دفاع کرده و مقابل ضدحملات رئال را بگیرد اما موفق نبود چراکه دو دقیقه بعد از گل اول، دومین گل به ثمر رسید.

2009134

وینیسیوس جونیور که متوجه فرار رودریگو شده بود توپ را از زمین خودی به جلو فرستاد و ستاره برزیلی آن را دریافت کرد. رودریگو با سرعت بالا به محوطه جریمه سیتی رسید و در حالی‌که مانوئل آکانجی و روبن دیاس او را محاصره کرده بود، این موقعیت به گل تبدیل شد.

ضربه پای راست او با برخورد جزئی به پای آکانجی از کنار پای اورتگا گذشت و به آهستگی به سمت خط دروازه می‌رفت تا مدافعان سیتی با تماشای آن حسرت زیادی را تحمل کنند.

به دلیل اینکه ضربه کاماوینگا به خارج از چارچوب بود و با اثرگذاری دیاس به دروازه سیتی وارد شد، این گل به نام مدافع سیتی نوشته شد و گل به خودی در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها